Har kjent bevegelse:))))

Gabriella Ilona

Blir kjent med forumet
Mini har gitt livstegn!! Kjent det flere ganger nå, men ettersom det er første gang var jeg litt usikker i begynnelsen. Så utroooolig kostemoticon

Så hyggelig! Gleder meg til jeg kjenner spark også. Hvor langt er du kommet?

Det er deilig å kjenne liv :) jeg har kjent en stund, gleder meg til det blir mer regelmessig :)

Så gøy :) Her kjenner jeg liv hver dag. Kjenner godt at morkaken ligger fremme på magen denne gangen, og ikke mot ryggen som sist. -Det kjennes annerledes ut enn med første mann :)

jeg tror jeg har kjent jeg også ;) Og hvis det ikke var en drøm så var det masse bevegelse tidlig i morges <3

KJenner masse jeg også nå :) men myyye svakere enn søsteren var på denne tiden :) Med henne kunne jeg kjenne på utsiden nå!

Deilig å kjenne bevegelse.. Har gjort det en stund, men ikke noe regelmessig.. Gleder meg til det blir regelmessig og sterkere.. :)

åh så heldige dere er som har kjendt bevegelse allerede! her er jeg 16 uker men ingen mage, ingen beveglse, ingenting... slik var jeg sist gang og,  kjendte ikke bevegelse før i uke 22! håper at jeg kjenner noe litt før denne gang

Så koselig! Jeg synes å ha kjent liv i et par uker nå, men har vært helt sikker i det siste. Er 16+4 i dag. Veldig koselig!!!

PetronellaMor skrev:
Så hyggelig! Gleder meg til jeg kjenner spark også. Hvor langt er du kommet?

I dag er jeg 16+4:) Det er nok ikke lenge til du kjenner spark også!!!

Ååh så koselig<3

Her venter jeg fortsatt på å kjenne noe.. Gleder meg til det skjer

veldig koselig med livstegn :)
jeg har kjent "fiskehalen" et par ganger nå, men det er overhode ikke hver dag!
gleder meg veldig til å kjenne mer :)
samtidig om jeg gruer meg litt til søvnløse nettet med turn-maraton :P

Kan dere fortelle hvordan det føles på denne tiden? :-) Jeg har i et tidligere sv.skap kjent liv i uke 17+3, men tenker at det kanskje føles litt annerledes når fosteret fremdeles er ganske lite?
Kjenner mye rart i magen, mest ubehag, men det er så vanskelig å tolke.

GKG skrev:
Kan dere fortelle hvordan det føles på denne tiden? :-) Jeg har i et tidligere sv.skap kjent liv i uke 17+3, men tenker at det kanskje føles litt annerledes når fosteret fremdeles er ganske lite?
Kjenner mye rart i magen, mest ubehag, men det er så vanskelig å tolke.

Hmmm..vanskelig å svare på ettersom dette er min første. Det er som en "kjent" følelse i magen, bare mer definert -og noen ganger flere ganger på samme sted. Kanskje bare en litt svakere utgave av det du følte i uke 17? Gleder meg til det blir mer liv, og følbart fra utsiden:)))

Back
Topp