Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vogn i dag. En simo duo Er så lei den slitne brio vogna jeg har fra før.
Storesøster var helt i hundre, og måtte prøvesitte med en gang Så vi kommer til å bruke sportsdelen til storesøster hvis vi skal gå lang tur
Så gøy!!!! Vogna er jo litt for oss som bilen for mannfolka
Jeg har en så pent brukt Emmaljunga fra 2009 at jeg kan neste ikke bytte den ut selv om jeg kunne tenkt meg litt andre farger nå..
Jeg er skikkelig bilgal, men kan nesten ikke vente med å kjøpe vogn, gleder meg sånn!!! Er i butikken rett som det er, bare for å trille litt på den. Valget falt på Bugaboo Buffalo. Må vente til september/august før vi kan kjøpe, siden den skal være en gave. Gleder meg!!!!
Så morsomt med ny vogn Jeg synes at tiden har gått så fort at det føles litt "fjernt" å begynne å kjøpe ting, må begynne å stille inn hodet på at jeg er i 2.trimester Har ikke bestemt meg for om vi skal kjøpe ny vogn. Har en simo kombivogn som er brukt på de 2 første (2007 mod)
Mannen fikk kjøpe seg ny pc i dag, og kriteriet er at jeg får velge vogn hehe... (vil jo at han også skal føle den er komfortabel, men jeg skal ha siste ord )