Har kjøpt

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
bilstol til lillejenta idag....<3
Lyslilla be safe.. Kjempefin og veldig fornøyd :)
Så, nå kan hun snart bare komme..

Var på sv.kontroll hos legen, og hadde ikke gått opp noe på 2 uker..
Og alt var fint ellers. Fikk sett hun idag også, hjertet banket og hun lå med hodet ned,men ikke festet.. Hun sov :)

Hun ligger rett under kurven, og det er jeg faktisk litt glad for da sønnen min var 4200 g og over kurven hele veien hehe... :D

Lilla er fint da! =) 
Jeg tok faktisk frem bilstolen i dag for å teste adapterne til vognen og vasket likesågodt trekket slik at stolen er klar! =) 
Har Mazi cosi etter storebroren vi da, kjøpte en Limited Edition til han i 2008 og bare elsker stoffet på den stolen =) 
Den er turkisaktig med blomster, hehe

Fru H skrev:
Lilla er fint da! =) 
Jeg tok faktisk frem bilstolen i dag for å teste adapterne til vognen og vasket likesågodt trekket slik at stolen er klar! =) 
Har Mazi cosi etter storebroren vi da, kjøpte en Limited Edition til han i 2008 og bare elsker stoffet på den stolen =) 
Den er turkisaktig med blomster, hehe

Elsker turkis også jeg :)
Greit å vaske litt nå, de kan komme når som helst hehe

Jeg følte at jeg måtte begynne på noe hvertfall, da var bilstol og vogn greit :-p
Passet fint også, for i dag skal jeg møte ei venninne og kunne tilby skyss hjem for hun og babyen da bilstolen likevel står klar =)

Lille er kjempefint, vi har  kjøpt beige besafe sete til lilleguttHehe, Mathea lå jeg under kurven med hele svangerskapet( veide 3240 gram ved fødsel), Neline lå jeg over kurven med hele svnagerskapet(veide 3940 gram) Denne gangen har vi liggi litt over normal og på normal, men var på svnagerskapskontroll igår og lå helt øverst! Så spent på hvor stor han er! Man kommer mye ann på hvor mye vann og evt hvordan babyen ligger! Koselig få se babyen på ul da<3 Her lå minsten også med hodet ned, men ikke festet. Han begveger seg mye rundt og trives best i tverrleie!

Jeg også!

Fru H skrev:
Lilla er fint da! =) 

Back
Topp