Har kjøpt vogn :)

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Da har jeg kjøpt ny vogn, brukt på finn.no :) det er en merc S6. Det morsomme var at det fulgte ikke med hardbag, men hadde med den hardbagen jeg hadde til sovevogna jeg har kjøpt, og den passa perfekt :D Gav 1500 for den, med regntrekk, myggnetting og alt :) synes det er nydelig mønster :) (er litt sær sånn :p) Noen av dere som har erfaring med merc-vogn? Har bare lest positivt om den så langt :)
2e080674d5703fbda7c80fdb79f340e9

Aldri hørt om, men gratulerer.

God pris og fin vogn

Akkurat sånn mønster ønsker jeg meg ! Men regner ikke med at d blir noe av ;) gratulere :) nydelig vogn til herlig pris :D

Aldri hørt om, men gratulerer.

God pris og fin vogn
Akkurat sånn mønster ønsker jeg meg ! Men regner ikke med at d blir noe av ;) gratulere :) nydelig vogn til herlig pris :D
Tusen takk :D ja er veldig fornøyd med mønsteret :)! Vogna og dekka virker veldg solid og knirker ikke et eneste lilte knirk :) så tenker at den blir super :) det beste er at stoffet er vannavstøtende, og den er godt polstret, pluss at det er smarte luftingsmekanismer på den, så kan bruke den hele året :)

Får ikke denne vogna ut av hodet gitt :p tråler nettet nå :p

Finnes det vogner man ikke kan bruke hele året???

Kan da ikke kjøpe en vogn man ikke kan bruke hele året :-O

Kan da ikke kjøpe en vogn man ikke kan bruke hele året :-O
Utenom at den vesle trilla ikke har hjul som egner seg på snø, så har jeg ikke vært borti annet

Det er noen vogner som har veldig gjennomtrekk og er tynne i stoffet, som ikke egner seg på vinteren.. pluss hjul uten spor. Da er det ikke så lett å bruke den på vinteren. Men de fleste nye vogner i dag er jo laget for helårs :) noen vogner er også for tette, slik at du ikke kan bruke de på sommeren pga høy temperatur.. venninna mi hadde en vogn som viste 30 grader inni selv om den stod i skyggen.. det er ganske skummelt synes jeg. Husker ikke riktig hvilket merke det var. Den hadde ikke noe særlig ventilasjon.. trehjulsvogner også er heller ikke egnet for snøføre, så det finnes faktisk vogner som ikke er helårs ja :p :)

Søsteren min har denne vogna, hun var veldig fornøyd frem til hun byttet over til sittedelen. Uansett hva hun bruker som underlag sklir ungen ned, og den er veldig kort, så hun må kjøpe ny vogn nå, ungen er 18 mnd. Men den er god og trille, kommer frem stort sett over alt og har ekstra lufting til varme sommerdager. :-)

Søsteren min har denne vogna, hun var veldig fornøyd frem til hun byttet over til sittedelen. Uansett hva hun bruker som underlag sklir ungen ned, og den er veldig kort, så hun må kjøpe ny vogn nå, ungen er 18 mnd. Men den er god og trille, kommer frem stort sett over alt og har ekstra lufting til varme sommerdager. :-)

Hun skal ikke selge sin da :p?? Evt hvor fikk hun taki sin?
Jeg har Så lyst på denne vogna !

Hun skal ikke selge sin da :p?? Evt hvor fikk hun taki sin?
Jeg har Så lyst på denne vogna !
Tror ikke hun skal selge den enda, men kan spørre henne. ;-)
Hun bestilte den på nett, men usikker på hvilken nettside. Skal høre med henne. :-)

Hun skal ikke selge vognen nå. ;-)
Hun husker ikke hvor hun bestilte vognen fra, men den blir sendt fra sandvika mente hun. Prøv å søke på babymerc. :-)

Back
Topp