Har kjøpt vogn i dag.. ble liksom så virkelig!

Namia

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Påskekyllingene 2020
Har vært å kjøpt barnevogn i dag, og da ble det liksom så virkelig at det er en liten knøtt som skal komme! Ble nesten litt rørt der eg sto i butikken:angelic:
Men det kan jo ha noe med prisen eg måtte betale for vognen å gjøre og :dead:

Har kjøpt med en Bugaboo Donkey Duo søskenvogn i grå og sort. Superfornøyd! :smiley-bounce015

Har vært å kjøpt barnevogn i dag, og da ble det liksom så virkelig at det er en liten knøtt som skal komme! Ble nesten litt rørt der eg sto i butikken:angelic:

Har kjøpt med en Bugaboo Donkey Duo søskenvogn i grå og sort. Superfornøyd! :smiley-bounce015

Gratulerer!!! Jeg gleder meg til å kjøpe selv :) Svigers har kjøpt et sett med barneklær og da fikk jeg litt den samme følelsen - en ekte liten skapning skal fylle den buksa der (med plass til en super-rompe! (eller evt bleie)).

Gratulerer med vogn! Alt blir mye mer virkelig da:love2

Den vognen har vi også kjøpt! Brukt fra 2015, men virker fin som ny. Gleder meg til å trille to <3

Så gøy! Jeg tipper vi blir å bruke samme vogn som førstejenta brukte. Gleder meg til å finne den fram, vaske den og ordne den klar :happy:

Back
Topp