har kjøpt oss enebolig i Bartebyn!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Nice hus! Gratulerer! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser fint ut der. Gratulerer. :)
 
Deilig med litt størrelse!! ;) vi har et hus på 150kvm men litt dårlig planløsning, så jeg smugkikker på større, og idag tok vi oss en tur i nærområdet og kikka på de som lå tilsalg :p


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Deilig med litt størrelse!! ;) vi har et hus på 150kvm men litt dårlig planløsning, så jeg smugkikker på større, og idag tok vi oss en tur i nærområdet og kikka på de som lå tilsalg :p


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

ja dette blir fantastisk!! 4 soverom, loft og kjellerstue og to bad, drømmen min! :) og enda bedre er det at utleieinntenktene dekker halve lånet ;)
 
ja dette blir fantastisk!! 4 soverom, loft og kjellerstue og to bad, drømmen min! :) og enda bedre er det at utleieinntenktene dekker halve lånet ;)
Helt fantastisk!! Det er vår plan også om vi skal kjøpe større, utleiedel ;) når flytter dere oppover da? :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Helt fantastisk!! Det er vår plan også om vi skal kjøpe større, utleiedel ;) når flytter dere oppover da? :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

flytter ca 1 juni. :)
 
Gratulerer så koselig :) Blir stor overgang fra leilighet til enebolig ja :)
 
Ja det blir veldig rart! Men fantastisk kjekt og mye jobb ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Innom å snoker ;)
Gratulerer så mye! :) Jonsvatne/Fortunalia er en knallfin plass å bo. Masse utsikt, barnevennlig og bare "knaill" :D Nydelig bolig dere har kjøpt! :) Velkommen til Trondheim skal du være, fine byen. Gled dæ og kos dæ! :D
 
Innom å snoker ;)
Gratulerer så mye! :) Jonsvatne/Fortunalia er en knallfin plass å bo. Masse utsikt, barnevennlig og bare "knaill" :D Nydelig bolig dere har kjøpt! :) Velkommen til Trondheim skal du være, fine byen. Gled dæ og kos dæ! :D


takk!!!!!!! ja er vår tanke at det er en god plass å vokse opp på! er ett stort generasjonsskifte der nå, mange som har barn som flytter ut,da selger de husene sine,så jeg tenker at det er flere i samme båt som oss der snart :):) vi gleder oss bare mer og mer, ikke minst til å sette vårt preg på huset!! planlegging av oppussing av stue og kjøkken as we speak :)
 
takk!!!!!!! ja er vår tanke at det er en god plass å vokse opp på! er ett stort generasjonsskifte der nå, mange som har barn som flytter ut,da selger de husene sine,så jeg tenker at det er flere i samme båt som oss der snart :):) vi gleder oss bare mer og mer, ikke minst til å sette vårt preg på huset!! planlegging av oppussing av stue og kjøkken as we speak :)

Ikke sant! :) Jeg og sambo har bestemt oss for å flytte vi og, om det klaffer med en spire etter hvert. Vi bor nå, veldig sentralt, ikke langt unna Samfundet om du vet hvor det er? :) Kanskje vi blir naboer engang i fremtiden, hehe!
Det blir bra, dere kommer nok til å trives. Om du ikke har vært på Sirkus Shopping, så kan jeg fortelle at det er veldig godt tilrettelagt for både voksne og barn, med mange lekeland, barnecafeer osv :)
 
jada, er godt kjent i trondheim :):) fint å bo i byn og,men behovet endrer seg med barn :) ja sirkus er en fin plass, nytt elgesenter som åpner der i juni, skal ha fastlegen min der, hun begynner i august :)

dere må ha så masse lykke til med spiren,håper den sitter snart :):) og husjakt etterhvert!!!! vi er knallheldige, bhg i samme gate som huset, og 1 km til den fremtidige skolen :):):)
 
Back
Topp