har kjøpt ny bil:)

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
i dag har vi skrevet kontrakt på helt ny bil:) vi skal hente den på Tirsdag, gu som jeg gleder meg:) endelig skal vi få automatgir igjen:)

Det er en Skoda Superb 2010 mod:)

http://www.skoda-auto.no/wip4/galleri_superb-stasjonsvogn/c/gallery.epl?cat=5351

Super tøff!!! [:D]

Den var sinnsykt fin da! Grattis med ny bil [:D]

gratulere me ny bil!![:D]

tusen takk.. den er kjempe stor og god. passaten vår( også stasjonsvogn) som vi har virker liten i forhold:p

Oj, gratulerer så masse!! En sånn bil har vi og sikla på;) Supergod plass i den i alle fall!! Men lommeboka tillater ikke helt slike innkjøp ennå..

Vi har og handla bil i dag, men det blei en brukt Passat:) Bedre plass i den enn i Skoda octaviaen som vi hadde i alle fall (sedan). Stas med ny bil! Selv om den ikke er helt ny:)

ja tror vi blir fornøyd:) ja er alltid kjekt med ny bli;) vi hadde en passat, og har vært super fornøyd med den, men vi trengte en med litt større motor da vi ønsker oss campingvogn etterhvert:) vi var heldige å fikk kjøpe demobilen så fikk den litt billigere:)

Gratulerer med ny bil! Så kjempefin ut[:)]

Kjempe fin bil [:)]
Gratulerer så masse. Skal bli gøy med ny bil tenker jeg [;)]

Grattis!!!!
Vi har også skrevet kontrakt på ny bil idag[:)] Ford Mondeo Titanium 2010 modell! Bare å smøre seg med tolmodighet, 10-12 ukers leveringstid.

Back
Topp