har kjøpt meg filtenål! *bilde*

OH RLY?

Forumet er livet
skal prøve nå i kveld tenkte jeg, gleder meg!!!! håper jeg får det til nå da, litt prestasjonsangst her haha!

hva bruker dere som underlag?

MERK: var ikke meningen at dette skulle være lekkert egentlig asså, fargekombien blei jo snål men det er prøvetøflen min serru [8D] det er den som får gjennomgå når nye ting skal testes ut. måtte nettop sprette av skaisålene jeg sydde på pga at tøflene ble så klamme, så man lærer så lenge man lever. greit å ha noe å teste ut på [:D]

Vet ikke helt hva dette er,så gleder meg til å se resultatet[:D]

Aner ingenting om hvordan det gjøres. Men det er himla fint og jeg gleder meg til å se ditt resultat[:D]

bruker den lille puten som var med.... sånn isopor/skomgummisak

off, har ikke sånn pute jeg for jeg kjøpte på lokalbutikken her...søren å da....hmmmmmmmmmmmmmmm what to use....

ORIGINAL: Fever

bruker den lille puten som var med.... sånn isopor/skomgummisak

Har ikke noe isopor-søppel liggende da? [8D]
Men svamp går sikkert også [;)]

kom på jeg hadde en avklipt del av en skummadrass! wiiiii sitter å pokkepokker nå, morro!

holy crap, må si jeg synes dette ikke ble så verst asså til førstegangs å være, så morro!!!!!

hmm......vurderer å sette igang med hello kitty merke faktisk.....*fnis* nei får bli når jeg har fått i mer ull det.

spørs om jeg får til det her da, skjønner ikke hvorfor img ikke fungerer....

haha fungerte!

ORIGINAL: rilo julegris

Få se få se!![:D][:D]

er jo ikke fint akkurat da, rar fargekombi med bakgrunnen, men det er kun pga at jeg har bare det garnet foreløpig, og det er prøvetøflen min så man ser andre ting jeg har prøvd meg på der og, hihi! kommer ikke til å se ut den tøflen etterhvert!

Wow, lekkert[:D]
Gud nå er det altfor mye jeg har lyst til å lære meg, men altfor lite tid[>:]

Blei jo kjempefint!! Hvordan gjør man det? Aldri skjønt det jeg[8|] Er så mye stilig man kan gjør med det der!

ORIGINAL: Civena

Så gøy!! det ble jo fiiiiint!![:D]

sign [:)]og utrolig smart å ha en slik prøvetøffel/ting ja[:D]

ja blir spennende å se om jeg får til noe større på neste tøflepar da [:D] tente å lage gjestetøfler så da kan jeg jo slå meg løs [8D]

Back
Topp