Har kjøpt meg doppler

Cillia

Elsker forumet
Har bare sååååå lyst å høre hjertelyden litt oftere dette svangerskapet. Kommer ikke til å bli stresset av det, syns bare det er en så herlig lyd. Betalte 215 kroner inkl. frakt når jeg bestilte den på ebay. Kjøpte angelsound tror jeg den het[:D]

har du fått den da? funker den allerede ?

Jeg har også doppler! Hørte hjertelyden i går  Min er en Baby Sound og ser ut til å fungere greit! Har hørt hjertelyd helt ned i begynnelsen av uke 8. Er veldig klar over at jeg kanskje ikke finner hjertelyden nå som det er så tidlig, så jeg stresser ikke dersom jeg ikke finner den! Kjøpte forresten min på finn.no. Var ei i nabolaget som solgte den, og hadde ikke brukt den selv, bare åpnet esken. 

SA mai 09
K

Kjøpte meg doppler på ebay i går jeg og. Gleder meg til å få den[:D][:D] Vet du om de virker bra? Så de hadde fått bra kommentarer hvertfall.

Har ikke fått den enda, kjøpte den i går, så det går vel 1 uke tenker jeg. Har hørt av andre at de skal være bra, og det så jo ut som et seriøst firma som solgte dem på ebay (regner med det var det samme vi kjøpte fra)[:)] Gleder meg til å få den[:)]

Back
Topp