har kjøpt meg angelsounds :)

Tittenteia

Elsker forumet
gleder med sååå til å få den i posten, å begynne å lete etter hjertelyd :)
har hørt om noen som finner den allerede i uke 8 :D

hvor kjøpte du og hva ga du for den?
har litt lyst på selv også...:P

koster 550-700 i norge. kjøpte på ebay fra hong kong og da ble det 169 ink. frakt.må si det er forskjell i pris.

Jeg også har en sånn, men venninna mi lånte den og jeg må røpe graviditeten for å få den tilbake, he he! Den var veldig nyttig og beroligende for meg sist!

Men jeg har lest et sted, husker ikke hvor, at en skal være forsiktig med å bruke angelsound før en er ca 11 uker på vei for bølgene kan forstyrre hjerterytmen til fosteret. Jeg husker ikke om det er angelsound eller babywatcher som er farlig, den ene er visst ren mikrofon mens den andre sender ut noen bølger av et eller annet slag.

Jeg lagde meg i allefall en liten regel om at jeg skulle lete en gang om dagen til jeg fant hjertelyden og jeg skulle ikke høre så lenge av gangen, max et halvt minutt eller noe sånt. Var så usikker og så livredd for at noe skulle gå galt!

Når en finner hjertelyden så skal den høres ut som et lokomotiv i alle fall og så tidlig så må en presse godt inn over skambenet for å høre. Bruk masse aloe vera gel! :-)

skal visst være bare en lydforsterker og ikke sende ut noe slags bølger.

Jeg kjøpte en angelsound da jeg var gravid med lillemor. Hadde utrolig mye glede av den hele svangerskapet!!!!!!!!!! Et MUST i mine øyner!!!

jeg også har kjøpt meg det:D gleder meg på å få den:))))))) håper jeg gjorde alt riktig på ebay ;) må man ikke ha sånn spesial gele også til den??:)

SF100808 skrev:
jeg også har kjøpt meg det:D gleder meg på å få den:))))))) håper jeg gjorde alt riktig på ebay ;) må man ikke ha sånn spesial gele også til den??:)

vet ikke. tror det er med. ellers tror jeg det går greit med babyolje eller noe

FruSolsikke skrev:
Jeg kjøpte en angelsound da jeg var gravid med lillemor. Hadde utrolig mye glede av den hele svangerskapet!!!!!!!!!! Et MUST i mine øyner!!!

Enig :)

Back
Topp