har kjøpt julegaver

LOMO*4

Glad i forumet
har fått handlet inn en del julegaver ...hhmm var også på netthandel og handlet ...veldig gøy men er redd for kvaliteten på poppcorn maskinen jeg kjøpte til tantungen er dårlig kvalitet??? ...noen som har ærfaring fra shoppe på netthandel ? er det dårlig kvalitet eller fungerer tingene de selger der?? ...har litt inntrukk at det er masse drit og lort på den auksjonen

kjøpte også litt garasje utstyr til gubben....og pannekake steikegjern [:D] ...så er spent på kvalitet nå da ...???

Er det netthandelen.no du har handlet hos??

Jeg har kjøpt MASSE hos dem [8D] aaaaaallllt for masse [:D][:D][:D]

Men kvaliteten er helt grei. Varierer jo litt på de ulike produktene, men om noe er ødelagt/ryker eller mangler... så er det aldri noe problem med dem. de ordner altid opp, er min erfaring. Og min erfaring er stor [:D][:D]

haha.. ja det ble masse dill ekstra med på kjøpet da .. spennende å se hva som kommer nå då ....[:D][:D]

Jeg og er nesten ferdig med alle julegavene..

VELDIG DEILIG!

ja det er greit å ver ferdig 1100...
.....blir også mye penger som skal ut i des så greit å begynne allerede ......hhmm fikk barnehage regning i dag ...8150 hehe så lurt å begynne med julegave shopping nå.... så me har penger i des til andreting [:D]....

ORIGINAL: LOMO*4

ja det er greit å ver ferdig 1100...
.....blir også mye penger som skal ut i des så greit å begynne allerede ......hhmm fikk barnehage regning i dag ...8150 hehe så lurt å begynne med julegave shopping nå.... så me har penger i des til andreting [:D]....

å HERLIGHET!! har dere SÅ mye i bhg regning HVER mnd?
Ja greit å fordele det litt!

ca 7150 ink mat skal vi betale til vanligi mnd ...men nå fikk vi matregning for august og okt ..så det ble en 1000 ing ekstra

...men det er vellbrukte penger forde jeg hadde aldrig klart å ver så pedagogiske hvis jeg skulle vert hjemme med 4 barn ....barnehagen er fantastiske ....og ungene stortrives ..

....blir enda dyrere til neste år når lona skal i skolen [:'(]

å herlighet.. JEg tror jeg hadde slitt med DEN regningen hver mnd..

Men hvorfor blir det dyrere når hun skal begynne på skolen da?!

første barnet betaler vi fullpris på
2 barnet 30 % avslag
3 og 4 barnet betaler vi 50%

så er det ingen søsken rabatt på ...(står helt stille i hode mitt for hva det heter )fritidsordning før og etter skolen...så der må vi nå betale full pris ...så neste år blir det mer i mnd ...eller regner jeg ut feil ??

Du vil jo da fremdeles betale full for 1, 30% for 2 og 50% for en..
Og full SFO (skolefritids ordning)

Så kan jo godt hende at det blir dyrere tilsammen..
Vet ikke hva SFO koster.. men trodde det var en del billigere enn bhg?
trodde den lå på rundt 1000 i mnd?

ORIGINAL: 1100

Du vil jo da fremdeles betale full for 1, 30% for 2 og 50% for en..
Og full SFO (skolefritids ordning)

Så kan jo godt hende at det blir dyrere tilsammen..
Vet ikke hva SFO koster.. men trodde det var en del billigere enn bhg?
trodde den lå på rundt 1000 i mnd?

Der tar du nok dessverre feil, [&o] Tror kollegane min sa hu betalte 2000 for EN plass [:o] og det er jo mye kortere tid enn bhg.

Jeg er ferdig med 17 av 30 gaver. Er de vanskeligste igjen, pluss de gavene til gubben og barna våre. Er glad jeg begynte nå, sikkert mer enn nok å gjøre å både her hjemme å på jobb fram mot jul.
Har også skaffet meg vaskedame som skal vaske huset til jul i år[;)] Er hun flink skal hu få ta vår rengjøringen også[:D]
Når det kommer snø skal julekort bilde taes og det skal bestilles med en gang så jeg er ferdig med det også. Da er det bare baking igjen, noe det blir minimalt av i år tenker jeg, men må iallefall ha pepperkaker, som barna skal være med å lage[;)] Har planen klar iallefall.

Herregud det er stressende å være voksen og ha full kontroll på alt til enhver tid!! PHU!!  Blir stresset av bare å lese om julegaver, baking og vasking!!![X(] IKKE begynt for å si det sånn![:D]

Jeg er ferdig med 17 av 30 gaver. Er de vanskeligste igjen, pluss de gavene til gubben og barna våre. Er glad jeg begynte nå, sikkert mer enn nok å gjøre å både her hjemme å på jobb fram mot jul.
Har også skaffet meg vaskedame som skal vaske huset til jul i år Er hun flink skal hu få ta vår rengjøringen også
Når det kommer snø skal julekort bilde taes og det skal bestilles med en gang så jeg er ferdig med det også. Da er det bare baking igjen, noe det blir minimalt av i år tenker jeg, men må iallefall ha pepperkaker, som barna skal være med å lage Har planen klar iallefall.

hoho du har jo full guff med julestrida allerede ...men jeg er jo bare ening ...like greit å begynne ..men syns jo det er gøy også jeg da .
....kakebaking blir det lite av her i huse i tilfelle så kjøper jeg ferdig deiger hvis vi er innom ikea [:D].

....men har plan på to julefester i begynnelsen av des med barnehagen til lona og moritz ...skal lage julefest på sjøhuset til min far med grøt ,nisse og klipp og lim så er jo allerede i planlegging der da ...ellers er jeg og mine søsken enig om å kutte ut julegaver til hverandre og mine tantunger som er over konf.alder så har bare nå 5 tantunger å kjøpe til nå hellevis+ våres barn...og besteforeldre ...

Back
Topp