Har kjøpt HELT dress nå :)

Line og mars snuppe

Elsker forumet
Gleder meg til å få den i posten på nyåret[:)]
Noen som har sånn dress eller? Er den så god som den ser ut? Ser jo fantastisk ut[:D]

Har desverre ikke, men skulle virkelig ønske det [:D]
Har ikke hørt noe negativt om de i allefall [:)]

Helt dress?

Du mener heldress? Onepiece ja?
Hvis ja, så det har jeg. Kjøpte den for mange år siden, den er så utrolig stygg. Hehe
Svart med hvite stjerner, og et hestehode foran.
De er nok litt mer fancy nå enn de var da.

ORIGINAL: copyright

Helt dress?

Hvis ja, så det har jeg. Kjøpte den for mange år siden, den er så utrolig stygg. Hehe

Er en heldress som heter HELT[:)] Billigere enn Onepiece... Er jo ikke direkte fine nå heller, men ser veldig behagelige ut da[:)]

ORIGINAL: Line og mars snuppe

ORIGINAL: copyright

Helt dress?

Er en heldress som heter HELT[:)] Billigere enn Onepiece... Er jo ikke direkte fine nå heller, men ser veldig behagelige ut da[:)]

Link??  [:D]

Har den[:)]

Her er linken http://www.heltkonfeksjon.no/index.html

Den rosa og brune, samme som Frk. VilliTrusa har på seg på profilbildet sitt[:)]
Fornøyd med den Frk.VilliTrusa?

Ja,den er kjempegod..=)
Går i den hverdag nesten[:)]
Har sovet i den også faktisk..hehehe

jeg har den i lilla[:D][:D][:D] drit digg[:)]

kjempe gode[:D] men om du vil ha deg en litt billigere, kan du gå inn på university.no og kjøpe til 900-, der[:)]

Så bra at mange er fornøyde[:)]
Såg på kosedress.no, men der var alt utsolgt og det var stengt i romjula. Så da ble det HELT istede...
Men de på university såg jo fine ut da, kanskje jeg må bestille en derifra også etterhvert[8D]

ORIGINAL: *Linnie*

Det kanke være sant? Er detta det nye nå?
Skal folk gå rundt å se ut som store babyer? Hohoho, unnskyld men nå måtte jeg bare le[:D]
Beklager hvis noen blir sure altså, men dere får bare trøste dere med at jeg begynner å bli gammal[8D]

Tviler på de fleste går med dem ute blandt andre folk..
Og btw...er det Chand på bildet ditt..?
haha..[:-]

Skjønner poenget til dere som ikke er helt på tanken[;)] Men kommer jo ikke til å bruke den på by'n akkurat! Deilig å daffe hjemme i en sånn en[:D]

Back
Topp