Har kjøpt garn i dag :)

Baby#3

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Desemberskattene 2014
Skal så smått begynne å strikke baby tøy tenkte jeg, men ble plutselig angrepet av hodepine og trøtthet så jeg får utsette set til i morgen.
Gleder meg til å begynne :D
Flere som strikker her?

Ååååå så koselig :) Jeg er en strikker :) Men vil gjerne vente til jeg vet om vi får gutt eller jente før jeg tar fatt i baby-strikkinga..

Jeg har kjøpt og begynt å strikke fanadress men sliter litt med tretten om kvelden så når jeg endelig får tid til å sette meg så sovner jeg bare :p får håpe på litt strikketid i påska ;)

Jeg strikker også, men er ikke superflink, så ikke alt jeg tør prøve meg på :) er flinkere å hekle, det har jeg gjort mye til de to andre gullene mine :)

Også syr jeg! Årh, nå gleder jeg meg til litt energi til sånne ting!!! :) og gleder me til å vite hvilket kjønn jeg kan lage noe til denne gangen (har ikke visst det før, så har gått mye i nøytrale farger. Litt ekstra gøy med rosa/blått)

Jeg har strikket ferdig et vognteppe. Lurer på om jeg skal strikke en "vognpose" i noe tynt ullgarn, men må bare finne en grei oppskrift...

Jeg har strikket ferdig et vognteppe. Lurer på om jeg skal strikke en "vognpose" i noe tynt ullgarn, men må bare finne en grei oppskrift...
Myk start har en veldig grei "reisepose" eller hva jeg skal kalle det.
Skal strikke den når jeg finner ut hva som skjer videre...

Myk start har en veldig grei "reisepose" eller hva jeg skal kalle det.
Skal strikke den når jeg finner ut hva som skjer videre...
Takk takk :D Kjenner jeg meg selv rett, strikker jeg bare etter hodet, men det kunne jo vært lurt å finne en oppskrift :p

Ååååå så koselig :) Jeg er en strikker :) Men vil gjerne vente til jeg vet om vi får gutt eller jente før jeg tar fatt i baby-strikkinga..
Jeg hadde også planer om å vente til jeg fikk vite hva det blir, meeeen utålmodigheten kom og tok meg :P
Så jeg fant en farge som går til begge deler, og begynner med en vogn/bilstol pose :D

Jeg hadde også planer om å vente til jeg fikk vite hva det blir, meeeen utålmodigheten kom og tok meg :p
Så jeg fant en farge som går til begge deler, og begynner med en vogn/bilstol pose :D

Hadde nok begynt jeg også viss jeg ikke hadde ett pågående prosjekt allerede ;) Men kjenner at strikkinga nå tar myyye lenger tid enn før :p Energi kom til meg ;)

Sist jeg strikket var vel på folkehøgskolen, det vil si.. ti år siden..
Nå har jeg tatt frem strikketøyet igjen, og er rundt halvveis på et vognteppe. Ikke flink til å strikke, men ville ha noe å holde på med, så kunne ikke bli noe avansert :p
Valgte en fin grønnfarge, det går til begge kjønn :)

Jeg har akkurat begynt å strikke, er fortsatt i læringsprosessen :) Men jeg er igang og gleder meg til å kunne strikke barneklær :)

Jeg skal også strikke, men all overskudd (som det er lite av) går til eksamenslesing. Så her blir det ikke strikking før i juni..

Kan ikke strikke jeg, så får ønske meg av mamma;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

åå heldige dere som kan strikke:) jeg holder på å lære av kollegaen min, begynte på en lue før jul er fortsatt ikke ferdig enda:( Så fort går det lxm;) hehe Men hun skal strikke en hel sett for meg med overdel, buske, lue og sokker gleder meg. Skal prøve å strikke vogn teppe selv hmm

åå heldige dere som kan strikke:) jeg holder på å lære av kollegaen min, begynte på en lue før jul er fortsatt ikke ferdig enda:( Så fort går det lxm;) hehe Men hun skal strikke en hel sett for meg med overdel, buske, lue og sokker gleder meg. Skal prøve å strikke vogn teppe selv hmm

Jeg er ikke noe særlig avansert eller flink å strikke, men håper på å avansere mens jeg strikker :P

ImageUploadedByBV Forum1364139140.925900.jpg
En liten sniktitt på mitt strikke prosjekt :P
Strikker den som er avbildet i hvitt ;)

Back
Topp