Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Myk start har en veldig grei "reisepose" eller hva jeg skal kalle det.Jeg har strikket ferdig et vognteppe. Lurer på om jeg skal strikke en "vognpose" i noe tynt ullgarn, men må bare finne en grei oppskrift...
Takk takk Kjenner jeg meg selv rett, strikker jeg bare etter hodet, men det kunne jo vært lurt å finne en oppskriftMyk start har en veldig grei "reisepose" eller hva jeg skal kalle det.
Skal strikke den når jeg finner ut hva som skjer videre...
Jeg hadde også planer om å vente til jeg fikk vite hva det blir, meeeen utålmodigheten kom og tok megÅåååå så koselig Jeg er en strikker Men vil gjerne vente til jeg vet om vi får gutt eller jente før jeg tar fatt i baby-strikkinga..
Jeg hadde også planer om å vente til jeg fikk vite hva det blir, meeeen utålmodigheten kom og tok meg
Så jeg fant en farge som går til begge deler, og begynner med en vogn/bilstol pose
åå heldige dere som kan strikke jeg holder på å lære av kollegaen min, begynte på en lue før jul er fortsatt ikke ferdig enda Så fort går det lxm hehe Men hun skal strikke en hel sett for meg med overdel, buske, lue og sokker gleder meg. Skal prøve å strikke vogn teppe selv hmm