Har kjøpt 7 dritt fulle søpplesekker med

shorty86

Gift med forumet
leker[:D] det var drit moro å bare gå å plukke... vi er jo værre enn unga[8|][:D] 
Så nå har vi julegaver og bursdags gaver til den store gull medaljen[:D]
tilbud på BR leker og vi har betalt tilsammen 3-3.500 kr

Jøjje meg, det var jo sikkert mye for penga det. Økonomisk, men jeg tror ikke jeg kunne brukt så mye på leker, om enn jeg fikk masse for senga

Oi, det var ikke småtterier! Hvor skal du ha alt[:D] Ser for meg at det er en del som kommer til å få mye til jul og bursdag[;)] Heldiggrisene!

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Shiit, har du mange barn å kjøpe gave til, hehe.

Kjekt å være tidlig med julegaver da:)

Har vel i teorien 14 barn+ Mem hittil har jeg kjøpt felles gaver ol.. Men det trenger jeg ikke nå[:D] kjøpt masse spill... Og det er noen som går til meg er jeg redd for[;)] men kunne ikke la være når det var 10- 20 for fine leker og spill.. Den dyreste tingen vi kjøpte kosta 150 og det var en sparkesykkel.. Ellers var det 100 kr og ned til 10 kr.. Det var leke som kostet opp til over 3-400 kr. Men det var jo litt sengetøy og lamper også.. [;)]

åååh det vet jeg ikke.. Men i må være br medlem tror jeg..[:D]

ORIGINAL: *Skjønningene*

hvor er det sånt tilbud? med i BR klubben men aldri hørt noe om dette [8|][&o]

Ja det var på br leker[:D] br klubben så får du bunstige priser og et kort (samme som triumf kort) som du drar eller gir til kassadama når du skal betale.. Du får en krone(klistremerke) for vær 25 kr du betaler og Du får et klistremerke hefte som klistrer enkroningene i.. Og de kan du ta ut i kontanter eller i en leke enten hefte er fullt eller halvfullt.. Tror detta ble riktig[:D]

Så moro! [:D]

ORIGINAL: shorty86

hvor er det sånt tilbud? med i BR klubben men aldri hørt noe om dette [8|][&o]

Ja det var på br leker[:D] br klubben så får du bunstige priser og et kort (samme som triumf kort) som du drar eller gir til kassadama når du skal betale.. Du får en krone(klistremerke) for vær 25 kr du betaler og Du får et klistremerke hefte som klistrer enkroningene i.. Og de kan du ta ut i kontanter eller i en leke enten hefte er fullt eller halvfullt.. Tror detta ble riktig[:D]

hehe ja viste alt dette, men som sagt ikke fått noe informasjon om dette salget du snakker om [:)][:)]

Herregud er det mulig.. Leste jo ikke innlegge ditt riktig en gang..*flau*[8|] jeg fikk info på mail... Også sto det reklame i butikkvinduet...

Back
Topp