Har kjønn ved tul stemt?

Sommerbarn88

Elsker forumet
Julimammaer 2016
I dag har jeg vært på tul igjen, og hun som tok den fant ut at jeg var ca 12+6 noe som stemmer ganske bra ( nå er jeg blitt flyttet frem og tilbake 3 ganger, spent på hva oul sier! ) Men hun sa og at hvis hun skulle si hva hun trodde kjønn var, så var det gutt. For var tydelig noe mellom beina :p Så nå lurer jeg på om det er noen som har vært på tul og fått samme kjønn ved oul før?
 
Da jeg fikk første i 2006 sa de jente på tul i uke 15, men det var gutt.
På nr to sa de riktig kjønn på tul.
 
Har såååå lyst å vite kjønn!

OUL 29/1, planen er å holde seg til da... Men det spørs om det går gitt:)
 
Jeg fikk vite på tidlig ultralyd sist at det mest sannsynlig var gutt..men på oul viste det seg å være ei jente
 
Har såååå lyst å vite kjønn!

OUL 29/1, planen er å holde seg til da... Men det spørs om det går gitt:)
Jeg har ikke oul før 16.02 og syntes det er veldig lenge å vente :p Så var veldig gøy å se lille i dag. Også blir det spennede å se om kjønnet stemmer på oul :)
 
Jeg har ikke oul før 16.02 og syntes det er veldig lenge å vente :p Så var veldig gøy å se lille i dag. Også blir det spennede å se om kjønnet stemmer på oul :)

Det blir jo kjempe spennende å se om de har rett:) Har hørt at om de ser gutt først er det større sannsynlighet for at de har rett enn med jenter.

Selv har jeg en skikkelig gutte følelse denne gangen. Er nesten helt sikker på at jeg har rett:)

Vurderer å ta en siste private UL i løpet av uka. Primært for å sjekke at alt er som det skal, men hadde jo vært moro om jeg kunne sett kjønn da:)
 
Det blir jo kjempe spennende å se om de har rett:) Har hørt at om de ser gutt først er det større sannsynlighet for at de har rett enn med jenter.

Selv har jeg en skikkelig gutte følelse denne gangen. Er nesten helt sikker på at jeg har rett:)

Vurderer å ta en siste private UL i løpet av uka. Primært for å sjekke at alt er som det skal, men hadde jo vært moro om jeg kunne sett kjønn da:)
Ja man så veldig tydelig noe der, men hørt jenter og kan være veldig lik så tidlig. Har ikke tålmodighet til å vente så lenge. Hehe. Om kjønnet stemmer er jeg den eneste av mamma og mine søstre som får gutt. Alle har flere jenter. Og mon første var jente. Så har litt jente følelse men er sikkert bare fordi alle sier i vår familie får vi ikke gutter :p
 
6 dager til vi forhåpentligvis får vite det :)
 
Venter spent på oul den 28 januar. Har ikke hatt tidlig ul så tiden er så lang.
Hadde ikke det med første. Og husker jeg syntes vente tiden var helt forferdelig. For fikk innkallelsen kjempe tidlig. Men da fikk jeg jo høre hjertelyden hos legen når jeg var 12 uker på vei, og det var stort. Spenningen blir ekstra stor ved oul når man ikke har vært på tul. Fikk ikke sove den siste natten før jeg skulle med første :happy:
 
Har såååå lyst å vite kjønn!

OUL 29/1, planen er å holde seg til da... Men det spørs om det går gitt:)
Samme greia her! Har riktignok OUL en uke ut i februar, men tror ikke jeg kan vente jeg...:) Eller, nå vet jeg at jeg ikke kan vente. For jeg har bestilt en ny TUL :p
 
Ja er alt for lenge å vente. Vet ikke hvordan jeg skal klare å vente helt til februar :p

Samboeren sa vi bare kunne bestille en privat ul før. Men er jo ikke sikkert vi ser det da :) Vil ikke bruke penger på det heller. Er 15 uker på onsdag så usikker på hvilken uke jeg skulle tatt ul i da. Skal på oul 19+5
 
Samboeren sa vi bare kunne bestille en privat ul før. Men er jo ikke sikkert vi ser det da :) Vil ikke bruke penger på det heller. Er 15 uker på onsdag så usikker på hvilken uke jeg skulle tatt ul i da. Skal på oul 19+5
Nei da er det sikkert greit å bare vente :) og krysse fingrene på at tiden går fort. Jeg skal ikke ha flere før oul om ikke det blir flere problemer da. Nå har jeg sett at alt er bra, så får resten vente til oul :happy:
 
Nei da er det sikkert greit å bare vente :) og krysse fingrene på at tiden går fort. Jeg skal ikke ha flere før oul om ikke det blir flere problemer da. Nå har jeg sett at alt er bra, så får resten vente til oul :happy:

Ja ingen grunn fo ny ul. Fikk se babyen uke 12+2 så satser på at alt er oki. Kjenner ingenting enda :/ men morkaka ligger forann.
 
Trodde det var gutt her 13+4, så blir spennende å se på Oul :) Skal på kontroll på sykehuset på onsdag, men tror ikke jeg kommer til å spørre om de vil se etter kjønn der :)
 
Jeg gadd ikke spørre. Regnet ikke med at hun ville se det så tidlig likevel, var på tul 11+0.
Er så nysgjerrig så jeg holder på å dø! Jeg ønsker meg gutt, for det er det jeg kan, og jeg er guttejente selv. Men så ønsker jeg meg jente for det har jeg ikke :p I familien vår lager vi visstnok bare gutter. I mannen sin har de bare jenter, så en av familiene får noe de ikke har fra før. Jeg har skikkelig jentefølelse, alt er helt motsatt nå fra sist svangerskap og alle sier jente med en gang. Kjenner jeg egentlig ikke bryr meg i det hele tatt, hva jeg får, men det plager meg vare det å ikke vite :p Dessuten er det sååå mye fint på salg om dagen, men ikke noe av det er kjønns nøytralt..!
 
Jeg gadd ikke spørre. Regnet ikke med at hun ville se det så tidlig likevel, var på tul 11+0.
Er så nysgjerrig så jeg holder på å dø! Jeg ønsker meg gutt, for det er det jeg kan, og jeg er guttejente selv. Men så ønsker jeg meg jente for det har jeg ikke :p I familien vår lager vi visstnok bare gutter. I mannen sin har de bare jenter, så en av familiene får noe de ikke har fra før. Jeg har skikkelig jentefølelse, alt er helt motsatt nå fra sist svangerskap og alle sier jente med en gang. Kjenner jeg egentlig ikke bryr meg i det hele tatt, hva jeg får, men det plager meg vare det å ikke vite :p Dessuten er det sååå mye fint på salg om dagen, men ikke noe av det er kjønns nøytralt..!
Jeg trengte ikke spørre, hun så noe mellom beina prøvde å skjule det for meg, spurte om jeg ville vite hva det var og fant det frem igjen. Så hun var egentlig ikke i tvil. Men stoler ikke på det siden det er så tidlig. I min familie er vi bare jenter, så tror ikke på at vi kan få gutter, men i samboeren sin er de bare gutter. Helt til broren fikk jenter. Så kanskje jeg er en den første i min som får gutter. Er så spent. Vil legge meg i dag og så når jeg våkner i morgen kan det godt være 16.02 :p
 
Jeg trengte ikke spørre, hun så noe mellom beina prøvde å skjule det for meg, spurte om jeg ville vite hva det var og fant det frem igjen. Så hun var egentlig ikke i tvil. Men stoler ikke på det siden det er så tidlig. I min familie er vi bare jenter, så tror ikke på at vi kan få gutter, men i samboeren sin er de bare gutter. Helt til broren fikk jenter. Så kanskje jeg er en den første i min som får gutter. Er så spent. Vil legge meg i dag og så når jeg våkner i morgen kan det godt være 16.02 :p
Åh må du vente helt til da også ja! Har i hvertfall ul den 4.2 jeg da.. ikke at det hjelper sååå mye :p
Spørs nok om ikke jeg bestiller en time i morgen.. Men hva sier man da? Ehh... kan jeg komme inn i løpet av uka og sjekke hvilket kjønn som bor i magehuset? *blunkeblunke*
 
Back
Topp