har kjæresten deres....

Lilletåa

Elsker forumet
tatt seg en fest etter fødselen?

Her er typen ute i dag, gutten vår er 1 uke og en dag gammel. vi har også ei jente fra før på 3,5 år.

Er det noen av dere som ikke gir de rom for en fest om de vil eller hvordan er der med dere àndre?

Er bare litt nyskjerrig ;)

Ja,,han var ute i går.. Vart litt vel mye på han..han fikk ikke lov å ligge på rommet med meg og vesla når han kom hjem! De største overnattet hos bestemor

han skal få gå ut og feire når babyen har kommet (når jeg ligger på sykehus og småen overnatter hos mine besteforeldre) siden vi venter barn nr to så forventer jeg at han ikke går ut helt i begynnelsen og drikker og så skal jeg sitte igjen med to barn den kvelden og dagen derpå hvis han er fyllasjuk..

Nei, har ikke det. Prinsen er 1 uke i dag.
Men det skal legges til at han har vært ute på ting som også han synes er alright både sammen og uten storesøster 3 dager på rad nå. Så har ingen dårlig samvittighet.

Nei han har ikkje det.. Men så er han ikkje den som går ut på byn heller. Hadde to megafyller 2 uker og 1 mnd før hun kom.. Han har tatt seg et par glass her hjemme :)

Han var ute å feiret når eg og lillebror var på sykehuset og storesøster sov hos farmoren.
Det blir nok en stund til neste fest, da skal vi være godt inne rutiner slik at eg ikke sliter meg totalt ut når han ligger fyllesyk :P

Han var på sommerfest i går med min velsignelse:-) Kom hjem 01.00 om natten, og alt hadde gått greit.
Han er ute ca 10 ganger i året, (ikke mye med andre ord) så jeg unnet han sommerfesten med kompisene der han kunne "ventilere" litt og snakke om fødsel/papparolle osv osv...
Han sa det ble mye babyprat på festen, SELV om de er menn :-) haha

Han var ute med kameratene når vi var på sykehuset og storesøster var hos Mimmi :) Men jeg er ikke helt klar for å være alene med 2 små enda, så noe mer fest får han vente litt med.

Lillefrøkna er nå 2 uker og han har ikke vært på fest enda. Men sant må sies, så er det heller sjeldent. Tar seg heller et øl i et godt selskap hjemme men en kompis.

Vi er mer vin hjemme hos oss/venner enn vi er ut på byen-typer begge to. Om han hadde villet, kunne han, men tror han er helt fornøyd med de par ølene ham har tatt hjemme :-)

Må sies at det var festival her og det var et kjent band som spilte :) men må også si at jeg ikke var glad når jeg fant ut at han kom hjem kl 7.30 i dag tidlig....

Jeg og storesøster pluss mini klarte oss fint i natt og i dag, men jeg sa klart og tydelig ifra hva jeg syntest når han endelig sto opp....

Ikke fest, men han har kost seg med noen øl hjemme, noe jeg syns var helt greit. Nå som storesøster er på sommerferie hos besteforeldrene sover vi lenge om morgenen uansett hele gjengen.

Back
Topp