Har kinesisk fødselskart stemt på dere?

Emmisel

Elsker forumet
Junibarna 2019
Har fødsels kartet stemt på tidligere barn?
Jeg har vært gravid to ganger, begge ganger sa kartet gutt og det hadde rett?det sier gutt nå også ^.^
Har det stemt på dere?

Niks, feil en av to ganger. Denne gangen sier det jente, så får se om det stemmer ;
o tror i grunn ikke på sånn heller :)

Har stemt 1 av 2 ganger. Denne gangen sier den jente, det hadde jo vert koselig. Men det blir vel en gutt denne gangen og:p

Har 3 gutter og fødselskartet sier 3 jenter. Denne gangen sier fødselskartet gutt. Så kanskje det har rett denne gangen? I såfall blir prosenten 25% riktig. :cool:

Vet ikke engang hva jeg skal se på.. mnd for egguttak eller mnd jeg hadde innsett? :hilarious:

Tror det stemte sist (men det finnes jo forskjellige varianter av kartet, så :P), nå sier det jente på den ene typen jeg har sjekka. Tror ikke noe på det, det er ca 50/50 på om det treffer eller ikke, så mange vi jo oppleve at det treffer :)

Det sa gutt og jente og det stemte på de to første.
Nå som jeg hadde bursdag den måneden, så om jeg da skal se på både 26 og 27 så sies det jente på 26 og gutt på 27. Blir spennende å se:)

Innsett, minus antall dager gammelt embryo er [emoji4]
Du misforstår. Det ble jo befruktet i august. Og satt inn i oktober, så jeg vet ikke hvilken mnd jeg skal se på overhode :hilarious:

Stemte ikke sist, men det har vel samme 50/50 sjanse til å få det riktig som alle andre kjerringråd for å finne ut hvilket kjønn det er...

Har stemt begge ganger her, to gutter. Samme på søstra sine med to gutter fra før og snart ei jente :Heartbigred

Håper denne gangen går bra og kinesisk fødselskart stemmer for da kan vi kanskje få ei lita tulle.. :wav

Blir vel innsett, og det er da egget ble befruktet? :)
Vel.. egget ble jo befruktet etter uttak i august og tint i oktober, men pga fryseforsøk var det jo da allerede 5-dagers ved innsett i oktober som vil si at "befruktning" ville vært september.

Ikke stemt på noen, så spent nååå da på 3.mann :)
Det viser jente denne gangen

Back
Topp