Har kasta ut jula

Er ikke helt ferdig med jula ennå. Søndag skal jeg pakke vekk jula. Men pleier å være litt godt å få litt bedre plass og litt mer nøytralt[:)]

OI det var tidlig!!
Skal kaste ut juletreet til helga, og da pakkes sikkert resten bort også!!

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Jeg gleder meg til å kaste ut jula jeg også, men må nok bare vente til fredag!

samme her[;)]

hivd ut jule treet resten a jula går vel på fredag eller torsdag..skal ham idags gjester på lørdag

bytta ut jula me baby ting e[;)]

vi pynta litt tidlig (10 des) fordi vi var ikke helt sikre på når mini skulle melde sin ankomst så da ble det tidlig jul her i huset gitt. Og tidlig ut igjen.[;)] hehe. Hadde uansett kastet den ut 1 nyttårsdag da.[:)]

kasta ut juletreet idag jeg. det dryssa sånn jeg orka ikke mer. resten av julepynten har jeg noen dager til [:D]

ORIGINAL: LiBe

OI det var tidlig!!
Skal kaste ut juletreet til helga, og da pakkes sikkert resten bort også!!

Her i huset er det jul til etter nyttårsaften. Så den går vel til helga, men så pynter jeg ikke før lille julaften heller da.

jula blir pakket vekk i morra på dagen.
pyntet til jul i begynnelsen av desember. så nå er jeg lei juletinga.

Kaste ut jula allerede? å nei å nei.. her skal jula få være til en laang uke etter nyttår ja[:D] Når det først er pynta så fint må jeg ha det litt[:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Her hiver vi ut alt 1. nyttårsdag. Får fnatt av å se julepynt langt uti januar..[8D]

Oj, så innmari tidlig dere kaster ut jula da!!

Jeg synes alltid det blir så tomt jeg, etter at juletreet, lys-kulene, advents-staken i vindu, jule-gardinene, nissene, englene og det røde er borte!  Blir så kjedelig og tomt her..

Har ikke noe fast tid vi tar jula vekk, men vi pynter alltid til enten 1.søndag i advent el 1.des.  ELSKER jula!!!!

Nei kaster ikkje ut jula enda nei. Blir vel til 1 helga etter nyttårs helga..

Har så fint tre i år så må få vere ei stund til..

ORIGINAL: Månemor

Her i huset er det jul til etter nyttårsaften. Så den går vel til helga, men så pynter jeg ikke før lille julaften heller da.

samme her[:D]

Jeg pyntet 2 dager før 1 advent [8D] så her skal jula ut på lørdag[:)] Har kjøpt meg nye gardiner til stua så jeg gleder meg[:D]

Her forsvinner jula på fredag [;)]

Back
Topp