Har kanskje teit humor (link)

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
http://www.youtube.com/watch?v=ahU49yDHeUU

Men jeg dør på meg av denne sangen.. [:D]
Klærna, håret, og dansinga til han med skjegget.. Og han med glassruta helt mot slutten..

man har ikke dårlig humor før man ler seg fordervet av at du har skrevet HUMPOR!!! 

HA, ha ha ha - for noen kjekkaser!! Spesielt herlig når han ene er en saltstøtte mens den andre er spastisk-danser.. tror disse gutta er skikkelig rå live altså! 

ORIGINAL: lenemor

man har ikke dårlig humor før man ler seg fordervet av at du har skrevet HUMPOR!!! 

[:D][:D][:D]

Hi Hi dem skulle jeg hatt i bryllupet

Det beste klippet jeg har sett på lenge! 

Haha, kjente det rykka litt i dansefoten nå ja[:D]

Hey hey, for noen sexy "koteletter" på den sangstjerna[&:][:D] Og den dansen må jeg bare få lært meg

HAHAHAHAHAHAHA!!! Jeg dør på meg altså.. [:D]
Åsså han med glassruta helt mot slutten da.. [8|] WTF? [:D]

kanskje det er sånn sumpmonsteret i sangen ser ut?

Mulig mulig.. Sett den med subtitles du og? Eller er du bare veldig veldig god i polsk.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Mulig mulig.. Sett den med subtitles du og? Eller er du bare veldig veldig god i polsk.. [:D]
Polsk? Jeg trodde det var tsjekkisk jeg..... ja, jeg så den med subtitles (vel, ikke hele, det skal jeg innrømme)

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Almyrida81

Polsk? Jeg trodde det var tsjekkisk jeg..... ja, jeg så den med subtitles (vel, ikke hele, det skal jeg innrømme)

Ja, der ser du hvor god jeg er i polsk.. [8|][:D]

Jeg ler så jeg nesten dør på meg HVER gang jeg.. [:D]

Back
Topp