• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Har junibarnet ditt dilla på noe?

Zerlina

Glad i forumet
Har junibarnet ditt dilla på noe, eller har det en greie som kanskje er litt snål? Er det noe som er ekstra populært å gjøre akkurat nå?

Her øves det nå på å gå baklengs [:D] Enten tar han gåvogna og går baklengs med den, eller så legger han seg på golvet og åler seg bakover. Det kunne han ikke i "åleperioden", og han har vel ikke ålet seg siden tidlig i vår en gang. Men nå skal han plutselig gjøre det [8|][:D]

Ja, og så vil han ha pølser hvis vi handler, han kjenner igjen pølsepakkene og vil ha dem. Nå må vi bare forte oss forbi kjøledisken der de ligger eller snikhandle bacon og leverpostei e.l, for ellers hyler han sint etter pølsene [:o][:D]

Hihi, for en rar unge du har [:D]

Sofie gjør ikke så mye rart tror jeg, men hun har skikkelig dilla på saltstenger [X(] Jeg tygger av saltet først da, men det gjør visst ikke noe [;)]
Ellers så går det mye i putt-i-boks for tiden.

Her er det skapet med tupperware som er morri. Alle boksene og skålene skal ut over hele kjøkkengulvet. Ellers så vil hun helst ha det andre har. Om det så er det samme som hun har så er ikke det godt nok...dette gjelder da helst mat.

røre, røre, røre, røre sitter hun og sier når hun har noe som man kan røre med og i. Er ikke så nøye med hva det er egentlig[8D]

Snuppelille DANSER! Hele tida! Så snart hun hører musikk begynner enten hodet, armene, beina eller kroppen og veive [:)] Idag var hun på besøk hos foreldrene mine, og da hadde mamma reprisen av "Skal vi danse" på, og tror dere ikke snuppa bare ble helt perpleks og satt som et lys og fulgte med [:)]

Iver danser med å snurre rundt og rundt, og da har han øynene helt i øyekroken, motsatt vei av den han snurrer. Ser ikke helt god ut da[8D] Ellers er kjøkkenskapene tingen.
Av mat er det vafler, vafler og VAFLER

dilla og dilla, men skal i skuffer hvor sleiver og visper ligger, alt skal på gulvet, og ender opp med og gå rundt med en...jeg rydder opp, samma reisa om og om igjen[8D]

ORIGINAL: Melines

røre, røre, røre, røre sitter hun og sier når hun har noe som man kan røre med og i. Er ikke så nøye med hva det er egentlig[8D]

Haha, det gjør han her også! Og hvis jeg lager mat, så skal han stå ved siden av på en krakk og røre, røre, røre med ei skei i et litermål eller noe sånt, ellers blir han ganske så sinna [8D] Mamma kan nok ikke klare det på egen hånd [:D]

ORIGINAL: Fru Katthult

Kaste alt han finner over trappegrinda og ned trappa [>:]

Hehehe [:D] Var gøy å lese om, men kanskje ikke fullt så gøy å slite med...

ORIGINAL: Sunniva snopesyk
Hihi, for en rar unge du har [:D]

Han tar etter sin mor [X(]

Aurora går i fistel når hun ser brødskjærermaskina i butikken! hehe Det har hun etter broren sin! Så kjøper jeg brød, så er jeg bare pokka nødt til å skjære det opp så de får hver sin skalk! [8D]

Eller er hun helt klin GÆÆRN etter fjernkontroller, telefoner og alt av duppeditter som kan trykkes på! hihi

ORIGINAL: nate85
Lillemor har alltid hatt en greie for de røde isteboksene fra Tine[8D] det er INGEN leker som er så morsomme og kjekke å holde på med, som disse. Hun har holdt på med en boks i dag så og si hele den våkne tiden hennes i dag. So much for de dyre lekene hennes liksom[8|][8D]
Ellers har hun blitt "ram" til å gå nedi en ikeapose vi har med papp og papir og dra utover[X(] Dette gjelder forøvrig også klesbaljer og slike ting også. Hun skal rydde hun sjø, bare misforstått litt[&:][:D]

Bytt ut istebokser med tomme brusflasker, så har du oss også. Men heldigvis ikke hele tida. Lillemor er kul [:D]

ORIGINAL: PetuniaPickleBottom
Aurora går i fistel når hun ser brødskjærermaskina i butikken! hehe Det har hun etter broren sin! Så kjøper jeg brød, så er jeg bare pokka nødt til å skjære det opp så de får hver sin skalk! [8D]

Eller er hun helt klin GÆÆRN etter fjernkontroller, telefoner og alt av duppeditter som kan trykkes på! hihi

Hahaha, nå lo jeg høyt [:D][8D] Bra ting å ha dilla på! Fjernkontroller er en vinner. Og nøkkelknipper. Så for at ikke våre skal forsvinne, har han fått et eget med gamle nøkler og nøkkelring, en ødelagt kodebrikke, en fløyte og en liten ledlampe [:)]

ORIGINAL: Snekka

Snuppelille DANSER! Hele tida! Så snart hun hører musikk begynner enten hodet, armene, beina eller kroppen og veive [:)] Idag var hun på besøk hos foreldrene mine, og da hadde mamma reprisen av "Skal vi danse" på, og tror dere ikke snuppa bare ble helt perpleks og satt som et lys og fulgte med [:)]

Søta!

ORIGINAL: karaoke
Her er det skapet med tupperware som er morri. Alle boksene og skålene skal ut over hele kjøkkengulvet. Ellers så vil hun helst ha det andre har. Om det så er det samme som hun har så er ikke det godt nok...dette gjelder da helst mat.

Rydder, ja [&:][:D] Moro!!

ORIGINAL: TinaCeline
Hun har en bakebolle fetish...
Går rundt med en bakebolle på hodet hele dagen... kjempe gøy!

Jepp, dilla på å gjøre alt hun ikke har lov til og som ikke er leker. Delje noe i hodet på kattungen, sette seg på kattungen vår, driver med katteskålene, både spise kattemat og flytte kattematen til vannskåla, åpne søpleskapet, ta ut ting fra kjøleskapet, dra utover bleier og klær og såper og div på badet, digger tepper og puter, elsker å ta ting rundt halsen som en boa, spesielt ei knall gul snor til en refleks, dra utover dvd-er, pynteting som står i cd-hylla osv. Har heldigvis gitt seg med å drive med blomstene i spisestua, men ser vel ut til at hun har litt igjen av bøllestreker. Sånn med dilla på med mat, er tomat det aller, aller besteste. Har vi tomat vil hun ikke spise noe annet uten masse trass. [8D]

Det var litt om bølla mi! Skjønner ikke hvorfor vi har leker engang jeg. [8D]

ORIGINAL: 2søte
Det var litt om bølla mi! Skjønner ikke hvorfor vi har leker engang jeg. [8D]

Jeg blir svett! [:o] Det er kanskje du også? [:D] Oppfinnsom lita jente [:D]

Back
Topp