Har junibarna dokker ??

TinaCelineeey

Forumet er livet
Jeg lurer på om jeg må invistere i ei dokke til Enya, hu er meget intresert i dokka til tanta si,å styrer og ordner med den.

Men jeg vet ikke åssen dokke..[>:]

Har barna deres dokke?
evnt. tilbehør?
hva?

Ja, og hu elsker den! Slipper den omtrent ikke.

Kjøpte en på jobben i en fin str som hu klarer å holde selv.. Ca 20-25 cm tenker jeg..
"Ella" fra dollsworld[:)]

ORIGINAL: ThereseTherese

Ja, og hu elsker den! Slipper den omtrent ikke.

Kjøpte en på jobben i en fin str som hu klarer å holde selv.. Ca 20-25 cm tenker jeg..
"Ella" fra dollsworld[:)]

den har min Ella også [:)]

også har hun flere dokker med full klesgarderobe fra jeg var liten.
men de finner jeg ikke frem ennå

Maya har en liten dukke, hun snakker med den og vugger den og danser den. Altså en kjempehit her i huset

Dina fikk dukke til jul av mommo. De er bestevenner![:D]Dukka ligger i grinda og hver gang Dina sitter der oppi så prater og koser ho med dukka si[:D] Det er ei dukke med myk kropp,kan ikkje huske hva den heter.Men stortsett alle dukker faller i smak hos ho[;)]

Jada, her er det dukke i hus, og den må sitte på i gåbilen når hun skal ut og gå, ellers så er det ingen vits[8D] Er jo helt meningsløst å drive å trille på noe uten å ha noen å trille på![8D]

nei ingen dokke på simen - men han klina til med dokka til kusina si her i helga[:D][:D] badedokke - og han ga henne et skikkelig smask***[:D][:D]

tror det er moro med dokker for de allerede jeg - men har nok med bamser han gutten min foreløpig.

ja mathea og har en dokke, som storebror van på basar en gang[:)]

ellers så får hun babyborn dokke av farmora si til 1års dagen[;)]

ORIGINAL: Toadette_

"Ella" fra dollsworld, er det denne?

hva betalte dere og hvor kjøpte dere den?

ja er den, men min Ella har den i hvit med kanin ører på hetta [:)]
betalte under 100 kr, husker ikke akkurat hvor mye

Malin har dukke hos farmoren sin hun... hun har faktisk ikke noen hjemme enda.
men det er ikke lenge til bursdagen hennes da[:)]

Back
Topp