Har jordmor sjekket dere?

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Altså sjekk om hvor moden dere er? Isåfall når sjekket jordmor?

Jeg har ikke blitt sjekket enda, men har time neste uke og da er jeg 37+2 men har en åpen mormunn på 2,5 cm. Så skal spørre hun om hun kan sjekke om den har åpnet seg mer og om livmorhalsen har begynt å forkorte seg, har kjent på modningsrier en god stund nå, så er veldig spent!

Turte ikke spørre jordmor på mandag (39+2) hvis det ikke skjer noe i helgen, har jeg time hos henne på mandag igjen, har termin på tirsdag.
Får se om jeg eventuelt tør å spørre da. :hilarious:

Jeg spurte jordmor i uke 36+1 men da ville hun ikke sjekke meg (fødte 36+4 sist) da hun mente at det ikke hadde noe å si om hun fant at jeg hadde åpning siden du kunne gå i mange uker med dette uansett + hun ville ikke provosere frem noe mer modning . Håper legen vil sjekke ved neste time, da er jeg 38+1 og jeg har hatt masse murring i mage og rygg de siste ukene.

39+5 nå men ikke sjekket noe. Babyen kommer når den kommer og jeg kan evt gå med åpning i mange uker så noe falske forhåpninger hadde bare tullet mer med hodet enn det hadde gjort godt;):yuck:

Ikke blitt sjekket. Jeg ble ikke sjekket før fødsel med førstemann heller.

Jeg ble sjekket sist av jordmor. Men gått til lege denne gangen. Å det gjør ikke han. Er 38 uker å håpefull om dagen på fødsel [emoji23]

Hvor langt var du på vei når jordmor sjekket deg? Og hva var dommen? :)

Dette er nå 8år siden [emoji848] men mener det var en halv uke før jeg fødte. Å fødte 12 dager før ul termin. Hun strippet meg samtidig

Var til kontroll idag, en uke til termin. Satte opp ny time om ei uke, da kunne ho godt sjekke dersom det ikke hadde skjedd noe sa ho.

Back
Topp