Har jeg spist for mye?????

Synne75

Betatt av forumet
Her kommer et skikkelig teit spørsmål, men begynner nesten å lure litt på meg sjøl.... Jeg er snart 9 uker på vei og føler at det synes veldig at jeg er gravid. Det kan da ikke være mulig???? Må jo innrømme at jeg har vært litt ekstra godteriglad i det siste så nå er jeg nesten litt redd for at det er derfor [8D] Hi hi....Dette blei nesten for dumt å sende inn, men hopper i det jeg.... [;)]

Hei Synne 75.

Jeg fikk mage VELDIG fort første gang jeg var gravid og det samme har skjedd denne gangen også. Det er forskjell på oss. Men du kan også være oppblåst i magen. Vi skal jo passe litt på hva vi spiser, men vi skal kose oss også.

Du skjønner at forrige gang jeg var gravid la jeg ikke noe på meg noe før jeg var ganske langt på vei, jeg gikk heller en god del ned. Men det var jo fordi jeg var mye dårlig. Bare veldig uvant å ha matlyst å være fysen. Ikke akkurat det jeg forbinner med å være gravid. Men heller det enn å ligge å spy dagen lang [:'(] Men det er som du sier Pondus, vi må kose oss litt også selv om vi ikke trenger å stappe i oss alt vi har lyst på (selv om det er veldig vanskelig å la vær når suget er som værst....)

bare kos deg du Synne 75. Det kan umulig være farlig å kose seg litt. Noen får jo mage veldig fort, og selv om du ikke fikk det forrige gang, så er det slik denne gangen. Ellers er det jo muligheter for at det er flere der inne, hehe.

Kos deg framover med graviditeten din du!! Så deilig det må være å være i god form uten å være kvalm...Har du oppskrift? Er så redd for å bli dårlig når jeg blir gravid!!

Når jeg var 10 uker på vei, ble jeg spurt av foreldrene i barnehagen jeg jobbet i om jeg var gravid. Om det var mage eller oppblåst det vet jeg ikke.

Jammen var det godt å høre at det er flere som har lagt på seg etter kort tid....Men Monicababe du skrmte meg litt nå...he he... (at det kanskje er flere der inne mener jeg... hi hi) Blir jo glad uansett da, men det hadde vært et "lite" sjokk tror jeg.... [&:]

Begynte bare å lure på om jeg var unormal jeg, godt å høre at jeg ikke er det da...Litt rart å tenke på at to svangerskap kan være SÅ forskjellige egentlig....[;)]

Så utrolig nydelig gutt du har Pondus....Han kommer til å bli en ordentlig kjekkas når han blir stor. [:D]

Tusen takk for LYKKEØNSKNINGENE i forbindelse med bryllupet mitt, Pondus!

Grattis med graviditeten!

Hei igjen Synne75.

Ikke meninga å skremme deg altså. Veit bare at ei på jobben var veldig stor fort, og hun hadde to der inne, hehe. Lykke til med magen!!

Back
Topp