har jeg rier??

mamma1986

Betatt av forumet
Sitter i godstolen og har skikkelig vondt i magen og nederst i ryggen.. det kommer og går..

kan noen fortelle meg om dette er rier?

Er andregangs fødende men husker ikke helt åssen riene kjentes ut for alt gikk så fort sist..

Det er vanskelig å kunne svare på[;)] Men om du er usikker på det så burde du ringe føden.[:)]

jeg tenker at du ikke har rier jeg da.. er også annengangs og jeg husker fra sist at jeg tenkte at smertene var annereldes da riene startet.. tror at vi vil kjenne det igjen når det real thing starter :) Jeg håper hvertfall det ..hehe;) men hvis du det fortsetter over tid kan det jo alltids være greit å kontakte føden da.

problemet er at jeg hadde ikke rier før press riene kom sist :((

Ååååå.... Kanskje ta en telefon til føden da.

Ta en telefon til føden du!

Ring føden!!! - og oppdater gjerne, da vi ønsker å vite hvordan det går med deg!

ORIGINAL: TITTIN72

Ring føden!!! - og oppdater gjerne, da vi ønsker å vite hvordan det går med deg!

Ja enig, ring føden, så slipper du å sitte bekymre deg.... Lykke til..

d er så vondt at tårene spruter.. skal ringe føden når samboeren kommer hjem

kjære deg, ikke vent med å ringe!! - ring og snakk med de - du skal ikke ha så ondt. Det kan være noe annet også, ring de og snakk med noen!!

kjære deg, ikke vent med å ringe!! - ring og snakk med de - du skal ikke ha så ondt. Det kan være noe annet også, ring de og snakk med noen!!

enig.. ville ikkje venta! [&:]

du må ringe føden med engang!! Er det rier, kan de få stoppet det med drypp viss det ikke er kommet for langt. du vil nok få beskjed om å legge deg ned og det kommer sikkert en ambulanse! IKKE VENT! herregud! skremmer meg jo!! kommer til å tenke på deg helt til jeg vet sikkert hvordan det går med deg!!! men RING NÅ!

Håper du har ringt føden, bedere å sjekke en gang for mye enn for lite.
Jeg venter nr 4 og forsto ikke at jeg hadde rier for 2 uker siden, jeg har som deg ikke merket særlig før pressriene kom.

Har du ringt føden?Hvis ikke, ring med en gang!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Camilla*Theodor

Det er vanskelig å kunne svare på[;)] Men om du er usikker på det så burde du ringe føden.[:)]

sign

ORIGINAL: Niina89

Nå lurer jo jeg virkelig på hvordan det går da ?
Noen som har hørt noe fra mamma1986 ennå ?

???

ORIGINAL: Niina89

Nå lurer jo jeg virkelig på hvordan det går da ?
Noen som har hørt noe fra mamma1986 ennå ?

har ikkje hørt noe frå henne , men skal skrive henne ei mld og høre korleis det går med ho

Litt urolig her nå! Håper alt er bra med deg og at vi hører noe snart...

Back
Topp