Har jeg noe form for angst??

*mammas2 små*

Første møte med forumet
(Har laget meg en ny profil for vil ikke noen skal kjenne meg igjenn,har endel familie og venner her inne)
Vel?hvor skal jeg begynne?? Det hele begynte etter jeg fikk et barn som var alvorlig syk. Vært mye inn å ut av sykehus operasjoner osv. Vil ikke helt si hva han feiler er så redd for noen skal finne ut hvem jeg er[&o]

Men etter alt dette er skjedd har jeg buret meg inne. Vil nesten aldri ha besøk,ringer det noen finner jeg alltid på unnskyldninger. Jeg er jo glad i vennene mine men orker ikke tanken på besøk. Dette har vart helt siden han ble født (9 mnd)
Syntes det bare blir verre å verre. Har skikkelig døds angst mtp sønnen min. Er konstant redd hver morgen for å finne han livløs i sengen. Når noen spør meg om det går bra,sier jeg at det går bra. Men innerst inne kjenner jeg at dette er ikke bra i det hele tatt[:(]

Nå begynner jo snart permisjonen å løpe ut. Jeg orker ikke tanken på å begynne på jobb igjen å levere ungen min til noen andre som skal ha det fulle ansvaret for han. Håper jeg kan gå hjemme 1 år til å kanskje ta noen ekstra vakter av å til.
Tenker jeg skal ta en prat med legen min om dette men syntes det er veldig vanskelig. Vil vise meg som en sterk å flink mamma!

Back
Topp