Har jeg mistet?

MammaPappaBarn

Flørter med forumet
Siste to døgn mindre og færre symptomer. Graviditetstest lett svakere strek enn i går. Første positive test ble tatt på lørdag. Så jeg er sannsynligvis et sted mellom DPO 17-20 i dag.
Tok en HCG på tirsdagen som var 266. Tar en ny nå, men får jo ikke svar før i morgen.
Såklart lei meg. Spesielt siden dette er min første graviditet og det dessuten er min bursdag i dag. :sorry:
Ingen blødning.

At symptomene varierer er veldig normalt nå, det er jo ikke så mye hcg i kroppen enda.
Skal heller ikke mye til for at test strimlene forandres, urinkonsentrasjon osv er jo veldig varierende.
Og du har høyere nivå på blodprøve enn det jeg hadde :)

At symptomene varierer er veldig normalt nå, det er jo ikke så mye hcg i kroppen enda.
Skal heller ikke mye til for at test strimlene forandres, urinkonsentrasjon osv er jo veldig varierende.
Og du har høyere nivå på blodprøve enn det jeg hadde :)
Takk for håpefull kommentar. Jeg stusset sånn på at symptomene var så veldig sterke i helgen og nå nesten ingenting. Men man overtenker jo også. Bare føler meg plutselig så mye bedre de to siste dagene enn helgen med kvalme, strekk og murring i magen, sliten, ømme bryster, høy puls osv. Men om det er vanlig at symptomene varierer så pass mye så er det jo betryggende å høre.

Hurra, så godt å høre! Hvor lenge det er siden du sist tisset og hvor mye vann du har fått i deg har mye å si på testene spesielt i starten! Testene kan også variere i styrke. Legger ved et bilde der jeg tok to like tester helt samtidig, men de ga ulikt resultat (de to nederste). Det er fra første barnet mitt som var en uproblematisk graviditet.

Gratulerer med dagen forresten ❤️

Vedlegg

• IMG_5254.png
    IMG_5254.png
    1.015,4 KB · Visninger: 13
Hurra, så godt å høre! Hvor lenge det er siden du sist tisset og hvor mye vann du har fått i deg har mye å si på testene spesielt i starten! Testene kan også variere i styrke. Legger ved et bilde der jeg tok to like tester helt samtidig, men de ga ulikt resultat (de to nederste). Det er fra første barnet mitt som var en uproblematisk graviditet.

Gratulerer med dagen forresten ❤️
Takk! Og takk for betryggende svar.

Man blir jo helt sprø av dette. Til saken hører at vi skal reise til utlandet en uke fra i morgen tidlig, så det gjør jo ting ekstra stressende.

Overtenkende som jeg er har jeg bestilt time privat hos gynekolog nå. Om ikke han kan se noe så kan jeg hvertfall få snakke ut og bli betrygget. Om det skulle være en XU (siden lav stigning i HCG) vil jeg jo ugjerne reise til utlandet.

Takk! Og takk for betryggende svar.

Man blir jo helt sprø av dette. Til saken hører at vi skal reise til utlandet en uke fra i morgen tidlig, så det gjør jo ting ekstra stressende.

Overtenkende som jeg er har jeg bestilt time privat hos gynekolog nå. Om ikke han kan se noe så kan jeg hvertfall få snakke ut og bli betrygget. Om det skulle være en XU (siden lav stigning i HCG) vil jeg jo ugjerne reise til utlandet.

Skjønner deg veldig godt! Jeg er livredd selv denne gangen fordi jeg har hatt en blødning og vondt i den ene siden. Har bestilt ultralyd på tirsdag. Jeg fikk første positive test 7.12 og fikk hcg på 512 12.12( 1250 15.12) .Fikk beskjed om at dette var normal stigning, virker som om du har ganske like tall? Så tror ikke du har lav stigning, uten at jeg skal si noe sikkert. Ved XU skal man ha ganske store smerter da min lege og tallene går mye saktere opp!

Da har jeg vært hos gynekolog og han syns HCG stigningen var innafor selv om man gjerne skulle sett en full dobling på to dager. Verdien samsvarer med det han så på UL, selv om han jo ikke kunne se noe foster eller akkurat hvor det satt. Men hvertfall forstørrede slimhinner i livmoren. Så jeg skal prøve å roe meg selv ned og feire jul best jeg kan. Er jo fortsatt bekymret for at jeg ikke har symptomer lenger.

Back
Topp