Har jeg misforstått forumets betydning????

lille70

Glad i forumet
Hei alle sammen...
Vet det har blitt skrevet litt om dette før, men tror ikke det gjør noe å nevne det igjen.
Alle  som har prøvd mnd etter mnd å bli gravid, men mislykkes hver gang, vet hvordan det er å være prøvere - HELT FORFERDELIG[:(][:(]
Trodde dette forumet var for oss, for å dele felles erfaringer, og oppmuntre hverandre til å stå på videre.....
Jeg blir KJEMPEFRUSTRERT av å lese innlegg her inne fra de "fortvilte" som har prøvd et par mnd uten å få det til....    Kjære venner, det er HELT NORMALT å prøve opp til et år, før man lykkes.
Mulig det var pergo-dyret i meg som tok litt overhånd nå, men jeg mener virkelig dette.
OPS: det er ikke meningen å støte noen, men tror nok dere som har prøvd lenge forstår hva jeg mener[:)]
Lykke til til dere alle sammen jenter, må 2007 bli et skikkelig SPIRE-ÅR!!!
 
Jeg er enig.. Har vel i en tideligere tråd lest at det "grensen" går ved et års aktiv prøving, med eller uten MA/SA..
 
Skal vi lage en slags "regel" over når man "kan" komme inn her?
Tidligere forslag: 1 år.. Andre forslag?
(hvorfor får jeg ikke lage avstemning?
 
Er enig med deg at man bør ha prøvd 1 år.
Føler forumet blir litt mere riktig da, kan ikke noe for at en blir provosert og lei seg av å lese om de som føler de har prøvd lenge etter bare 2 mnd......
Hva skal VI gjøre da, legge oss ned og hyle[:@][:@][:@]
Men nei, vi er evige optimister vi[;)][;)]
 
Jeg er veldig enig.
En føler jo selvsagt at en har prøvd i en evighet når en har prøvd i 4-5 mnd, for alle vil jo at det skal klaffe med en gang. Men jeg må bare få innrømme at jeg nå om dagen ikke i stand til å føle noe sælig med en som har prøvd i 5 mnd, og som: "aldri får det til", jeg har mer enn nok med meg selv for tiden.
 
Så la oss som sliter få være her, å få ut litt frustrasjon[:)]
 
mm, sånn tenker jeg også..
 
ORIGINAL: maria_theresa

Jeg er så enig....Jeg skjønner ikke at det er mulig å kløne seg inn her,på bli kjent tråden min.Står det klart og tydelig:BLI KJENT TRÅD FOR DE SOM HAR PRØVD I OVER ETT ÅR........
 
Når jeg leser det siste innlegget der,ble jeg så irritert jeg fikk vondt i hodet....Jeg har en ekstremt dårlig dag,og det siste jeg gidder er å høre syting fra de som ikke har prøvd så lenge...... [:@][:@]
 
Ja jeg er hissig idag...sorry....

Er helt enig!!
 
Det er godt vi er enige om dette jenter[;)]
 
Det er som julian skriver, dette er vårt lille fristed, på de dagene når alt føles ekstra tungt og vanskelig...
Vi får fortsette og støtte hverandre, og håpe at andre respekterer at dette er for oss som har prøvd LENGE.
 
Har ikke vært her lenge jeg, men har i alle fall fått med meg at dere er en gjeng med utrolig herlige jenter, som støtter hverandre i tykt og tynt.[:)]
 
Det er faktisk ganske normalt å prøve i et års tid. Man får ikke starta noen utredning før det har gått over et år.
 
Vi var prøvere i nesten 3 år, og sto på venteliste for prøverør før jul. Men spiren satt av seg selv i mai.
 
Sender derfor alle prøvere masse babystøv, og håper at det klaffer for alle:
*****************************************************************
*****************************************************************
*****************************************************************
*****************************************************************
*****************************************************************
*****************************************************************
*****************************************************************
 
Jeg synes det er respektløst av de som forviller seg inn her å skriver innlegg om hvor vanskelig ting er når de selv ikke har prøvd lenge...
 
jeg støtter dere 100% jenter og jeg skjønner så godt at dere blir frustrert og lei dere når dette skjer gang på gang, dette er et forum som jeg fikk laga for oss som sleit/sliter!!!
 
Håper jeg snart kan være med å juble for positive tester!!! Sender en masse babystøv fra meg og klumpen i magen!!!
 
Lykke til
 
Ej e vertefall heilt eni. Va her kvar dag før, men so kom dei som ikkje he prøvd meir enn nåkre mnd. ekje oppmuntring d. Såg åxo tilfelle der dei plutsli gjekk frå å ha prøvd nåkre mnd på en anna tråd, å her oppe plutsli ett år[:@] sorry, hormona her me, tabletta so brukast her[&:]men d e godt å lese andre enn mej blir frustrert
 
Back
Topp