Har jeg lov???

waghau

Glad i forumet
Er så utrolig lei av å gå gravid. Mistet i mai 2013 når jeg var litt over 4 måneder og ble gravid igjen etter 5 måneder og føles som jeg har gått gravid i en evighet nå og er bare veldig lei av å gå gravid..
Er det lov å være lei???
Er jo super glad for at alt er bra denne gang og gleder meg som en unge men kanskje inni en fase nå siden jeg føler meg stor, sliten, Plager her og der osv.

Blæææææ dagen klage fra meg :/

Er så utrolig lei av å gå gravid. Mistet i mai 2013 når jeg var litt over 4 måneder og ble gravid igjen etter 5 måneder og føles som jeg har gått gravid i en evighet nå og er bare veldig lei av å gå gravid..
Er det lov å være lei???
Er jo super glad for at alt er bra denne gang og gleder meg som en unge men kanskje inni en fase nå siden jeg føler meg stor, sliten, Plager her og der osv.

Sniker fra mai; kjenner den følelsen. Nå er det 1 år siden vi mistet for 2.gang, vi hadde ikke kommet så langt som deg, men vi var intense prøvere. De dagene jeg har vært mest utålmodig eller frustrert over kroppen har jeg gått inn på "Før svangerskapet" og lest innleggene og dagboka mi. Da husker jeg hvor lang veien hit har vært, hvor mange tårer som ble felt bare for å få se to rosa streker bare en gang til, Da henter jeg nok motivasjon til å vite tenna sammen og innse hvor heldig jeg er. Selv med plager og varierende dagsform/hormoner. Sender deg en klem :)

Er lov. jeg har riktignok ikke mistet tidligere, men jeg er veldig lei nå jeg også. Tjukk og tung og lei. Og jeg har ikke noen andre plager enn at jeg er tungpustet. Det er slitsomt å lage et nytt menneske! Men det er en jobb som "må" gjøres, og vi er flinke :)
Jeg for min del bare håper at premien er så fin som alle skal ha det til, ellers blir jeg litt skuffa ;)

Jeg har ikke vært lei så tidlig med de to andre, men denne gangen er jeg så hormonell at jeg blir helt sliten. Derfor gleder jeg meg til babyen kommer, og håper veldig at det blir bedre etterpå.

Kjenner igjen følelsen. Siden mai i 2012 har jeg vært gravid i 61 uker og fremdeles ingen baby i armene. Mistet tre ganger på den tiden, og er nå snart 23 uker på vei. Jeg tørr derimot ikke si jeg er lei, frykten for at det skal gå galt denne gangen sitter i ryggmargen og jeg ønsker ikke en ekstremprematur, men kjennes fortsatt langt til juni. Lengter etter babyen min i magen, og savner jenta vi mista, men håper det går fort til vår og sommer.

Last edited:
Er det lov å være lei???

Selvfølgelig har du lov og klage. Selv ble jeg gravid mai 13 og mistet i juli 13, ble på nytt gravid med termin i juni 14... Så føler selv jeg har gått gravid en stund. Nå er jeg sikkert ikke like lei som deg, men kan si jeg er lei her også... Jeg er lei siden jeg nå har vert plaga fra dag 1.... Først ekstrem svangerskapskvalme og da det ga seg, begynte hofter og bekken og krangle. Har ikke hatt det med de andre 2 så sikkert derfor jeg er lei.... Elsker og følge opp de andre barna mine på aktiviteter, men i høst har jeg rett og slett ikke klart det...
Klag så mye du vil, vi er her for og høre både gleder og sorger :)

Back
Topp