har jeg krav på??

tiller 85

Blir kjent med forumet
Jeg er gravid i (snart) uke 23, og tenkte jeg skulle hive meg i rundt å søke om penger i permisjons tida mi.

det jeg dah lurer på er om jeg har krav på penger fra nav. Jeg jobber i dagligvarebutikk og i kontrakten min står det ikke noe om hvor mange timr jeg har eller hvor mange prosent jobb jeg har.. men jeg har jobbet alt ifra 3-6 dager i uka og før skatt hatt ca 10-12000 i mnd..

har jeg krav på penger fra nav i permisjonstiden min? hvis jeg blir sykmldt nå, blir sykepengene innregnet i permisjongrunnlaget mitt??

hvilke papirer må nav ha i en søknad om permisjon??

ble mange spørsmål dette, håper noen vet noe m dette [8|]

har jobbet der siden august-09..
å før det så jobbet jeg i en annen dagligvarebutikk fra des-07 til 1.juli-09 og begynte i den nye jobben 24.august-09..

har jeg ikke krav på noe penger ??

Du har ihvertfall ulovlig arbeidskontrakt ettersom det ikke står definert timeantall/stillingsprosent. [;)] Håper du er organisert. Hvis ikke, gjør det NÅ på www.handelogkontor.no
Da kan du få hjelp fra organisasjonen dersom du syns det er vanskelig å selv ta opp med sjefen problemet med kontrakten. [;)]

Her kan du lese hva en arbeidskontrakt minimum skal inneholde: http://www.arbeidstilsynet.no/fakta.html?tid=78173

Back
Topp