Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor må du pause 3-4 mnd ved utredning? Jeg har blitt utredet og måtte ikke pause hverken prøving hjemme eller IVF forsøkHer snakket de om at siden vi hadde opplevd 3 SA/MA på rad kunne vi få utredning nå om vi ville. Samtidig har vi før abortene fått 2 friske barn sammen, så mest sannsynlig er det alder og uflaks her. Siden vi ikke ønsker å sette prøving på pause i 3-4 måneder (som man må ved utredning), så kommer vi til å prøve igjen og håpe på det beste.
For best mulig utredning ville jeg fortalt at du har mistet med to ulike partnere.
Trenger ikke være med samme partner for å få utredning. Men det kan være greit at mannen også får en sjekk av sin sperm hos sin lege i samme slengen.Har spontanabortert 2 ganger og hatt en kjemisk med exen, nå spontan aborterte jeg igjen men med ny mann. Er det sånn at jeg kan dra til lege nå for å få hjelp? Eller må jeg igjen da spontanabortere med han to ganger til?
Det var det de sa på sykehuset i allefall? Bra hvis man kan utredes selv om man fortsatt prøver Kanskje bestille time hos fastlegen min og høre med henne.Hvorfor må du pause 3-4 mnd ved utredning? Jeg har blitt utredet og måtte ikke pause hverken prøving hjemme eller IVF forsøk
Ja det er jo bare blodprøver som skal tas og kanskje en hysteroskopi som du da eventuelt må ta rett etter mens.Det var det de sa på sykehuset i allefall? Bra hvis man kan utredes selv om man fortsatt prøver Kanskje bestille time hos fastlegen min og høre med henne.