Har jeg hatt EL? Lagt ved EL-tester

Ønskefrø

Flørter med forumet
Hei, tror dere jeg har gått glipp av EL peak, eller har jeg ikke hatt EL enda?
 

Vedlegg

  • IMG_4502.png
    IMG_4502.png
    1,4 MB · Visninger: 92
Ja, og sist jeg ble gravid (mistet i MA), var den aldri høyere enn 0,55. La ved bilde under på sist gang, da jeg ble gravid.
Hvilke EL tester har du? Jeg har opplevd at premom sine verdier leser av feil. Jeg vil også si at her er den positiv 14/4. har du regelmessige sykluser?
 
Hvilke EL tester har du? Jeg har opplevd at premom sine verdier leser av feil. Jeg vil også si at her er den positiv 14/4. har du regelmessige sykluser?
Bruker Makesure☺️ etter aborten i slutten av mai har jeg ikke hatt mensen, så litt kluss i syklus. Tok bare EL-tester og plutselig ble den positiv.
 
Bruker Makesure☺️ etter aborten i slutten av mai har jeg ikke hatt mensen, så litt kluss i syklus. Tok bare EL-tester og plutselig ble den positiv.
Husk at du må legge inn EL testene på others. Da vil de nok få andre verdier. Jeg bruker også digitale når jeg er usikker. Får da en smiley og litt bedre og forholde seg til.
 
Disse er vel tilnærmet positive? Kan vel regne med el neste døgnet/døgnene? Så sex i kveld og i morgen? :D fikk desverre ikke hatt i går.
 

Vedlegg

  • 20240708_121206.jpg
    20240708_121206.jpg
    1 MB · Visninger: 40
Denne er vel også negativ? Hadde litt blødninger i helga, veldig lite. Men også murringer nederst i magen. Men sliter med og vite om jeg har hatt mensen etter senabort for halvannen mnd siden. Pga litt av og på blødninger. Veldig lite. Og trur det kaaaaaanskje var noe eggløsningslim igår. Nei, nå orker jeg snart ikke teste mer. Alle blir negative jo..
 

Vedlegg

  • 20240710_100115.jpg
    20240710_100115.jpg
    1 MB · Visninger: 23
Denne er vel også negativ? Hadde litt blødninger i helga, veldig lite. Men også murringer nederst i magen. Men sliter med og vite om jeg har hatt mensen etter senabort for halvannen mnd siden. Pga litt av og på blødninger. Veldig lite. Og trur det kaaaaaanskje var noe eggløsningslim igår. Nei, nå orker jeg snart ikke teste mer. Alle blir negative jo..
Ja,er nok negativ. Teststreken skal være lik sterk, eller sterkere, enn kontrollstreken :)
 
Back
Topp