-lilo-

Blir kjent med forumet
Hei :)
Jeg tok en el test imorrest, da visst den 2 streiker. Jeg har smerter i magen, trodde det kunne vær el. Derfor tok jeg en til test for ikke så lenge siden, og da visste den nesten ikke noe streiker? Vil det si at jeg har hatt eggløsning? syns det er vanskelig å forstå seg på alt som har med el å gjøre

Håper noen kan hjelpe meg

den øverste er fra i morrest
Den nederste er nettopp
upload_2020-3-24_20-16-54.jpeg

Umulig å si. Begge disse er negative.

Hei :)
Jeg tok en el test imorrest, da visst den 2 streiker. Jeg har smerter i magen, trodde det kunne vær el. Derfor tok jeg en til test for ikke så lenge siden, og da visste den nesten ikke noe streiker? Vil det si at jeg har hatt eggløsning? syns det er vanskelig å forstå seg på alt som har med el å gjøre

Håper noen kan hjelpe meg

den øverste er fra i morrest
Den nederste er nettopp
Vis vedlegget 321717

Teststreken skal være mørkere eller like mørk som kontrollstreken, så ingen av disse er dessverre positive. Har du testet flere dager på rad?

Streken til venstre skal være like sterk eller sterkere enn streken til høyre for å være positiv:) Du får positiv test 12-24 timer FØR eggløsning... så det lønner seg å teste til samme tid hver dag noen dager før du forventer EL for å klare å ”fange det opp”:)

Graviditetstest er annerledes.. positiv g-test er positiv uansett hvor svak streken er(så fremt det ikke er skygge da)..

De er negative

Jeg irriterte meg grønn over sånne tester, kjøpte en fra clairblue som viste smiletegn når den var positiv. Det var veldig greit! Dyr da, så jeg testet med strips til jeg var usikker på om den var positiv eller ikke, så brukte jeg den for å sjekke :)

Jeg irriterte meg grønn over sånne tester, kjøpte en fra clairblue som viste smiletegn når den var positiv. Det var veldig greit! Dyr da, så jeg testet med strips til jeg var usikker på om den var positiv eller ikke, så brukte jeg den for å sjekke :)

samme her, men nå skjønner jeg el testene bedre, så håpe jeg på det beste i denne måneden ☺️

Hei! Kanskje dere kan hjelpe meg også, hehe. Er denne eggløsningstesten positiv? Første gang jeg tar strimmeltest.. Tusen takk!

Vedlegg

• 9E5337A3-67E5-40EA-8DF2-F0AAF620BAA6.jpeg
    9E5337A3-67E5-40EA-8DF2-F0AAF620BAA6.jpeg
    24,8 KB · Visninger: 104
Back
Topp