har jeg gjort det rette?

Anne Lise

gravid med det første nurket <3
jeg har termin 6 november, å har valgt å kaste ut gubben...

i lang tid har familie og venner sett det på meg at noe ikke er som det skal
jeg føler at jeg ikke kan nyte svangerskapet sånn som jeg burde
jeg sliter med masse stress, hode pine, søvn, og er ekstremt sliten

jeg går med konstant stress i kroppen når han er i nærheten, får kjeft bare jeg går å besøker foreldra mine som bor snaue 50 meter fra oss
han bare klager på alt jeg gjør, gidder ikke hjelpe til med noe, å det eneste han gjør er å sitte foran tv'n å spille på ps3, spiller cod online, enser ikke meg idet hele tatt når han spiller

han hadde ikke engang tid til å bli med meg å hente sprinkelsenga til babyen idag, fordi det er dobbelt opp med xp i helga, så da ble lillesøstera mi med istedet, da vi kom hjem gadd han ikke hjelpe til med å bære inn senga heller, satt bare å spilte

han sier at at han ikke gidder mer med meg bare for at jeg ikke orker kjøre han på butikken sånn at han får tak i rizzla.... så jeg fikk nok, tok han på ordet å kjørte han hjem til mora si......

ps: ikke første gang han er sånn mot meg
han dumper meg i sinne, kommer tilbake etter noen minutter, kommer for å gi meg en klem og ett kyss så ber han om unnskyldning å forventer at alt er bra igjen.....

har bestemt meg for å bare tenke på den lille i magen og meg selv....... har vel lov til det?

Huff, så vanskelig situasjon du har hatt :( om han ikke bryr seg om deg og barnet så er det ikke verdt å samle på! Han høres jo helt fjern ut.. Men i syvende og sist er det du som skal bestemme om du vil ha en sånn mann eller ikke.. Uansett lykke til videre, håper du finner utav dette :)

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Syns virkeli du gjør det rette! Som du sier det har vært slik en stund, han sier unnskyld men det blir ikke bedre. Da vil han sikkert ikke bli bedre når babyen er kommen. Da blir det mye mer stress for deg å ha to å passe på, en en søt liten baby:) Du vil nok klare deg bedre uten han siden han er slik:) Så ønsker jeg deg lykke til :)

Du er modig, og du høres ut som du er veldig klok og reflektert, som har et fokus på de rette tingene, nemlig hva som skal til for at du og baby skal få et godt liv. Dette høres ikke impulsivt ut, og det virker som han har fått rikelig med sjangser med å vise en annen side. Å være alene er bedre en å ha en partner som ikke virker. Håper du har gode støttespillere rundt deg i familie og venner, ønsker deg alt det beste i tida framover!

Barbamamma

Signerer den over her, syns du bare skal nyte den siste tiden framover og gi f i han som du kjørte til sin mor. Håper du klarer å være sterk når han kommer krypende tilbake;) stå på, du vet hva som er best for deg og den lille, og det er nok ikke å ha en baby til i huset:p

Virker rett av deg... Så slipper du ha 2 barn å passe på! Han virker veldig umoden?

Så klart er det rett å tenke på deg selv og babyen. Det jeg ikke skjønner er at du valgte å bli gravid med han selv om han er sånn. Nå må du jo "slite" med han resten av livet. Han ble vel ikke sånn over natta.

Når det er sagt så burde han jo ta litt ansvar og bry seg.

Høres ut som om du gjør det rette! Konsentrer deg om deg selv og babyen du må!
Sender deg en klem :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Du er modig, og du høres ut som du er veldig klok og reflektert, som har et fokus på de rette tingene, nemlig hva som skal til for at du og baby skal få et godt liv. Dette høres ikke impulsivt ut, og det virker som han har fått rikelig med sjangser med å vise en annen side. Å være alene er bedre en å ha en partner som ikke virker. Håper du har gode støttespillere rundt deg i familie og venner, ønsker deg alt det beste i tida framover!

Barbamamma

Enig. Lykke til fremover:)

Høres ut som du har gjort det riktige :-) Du klarer deg nok helt fint alene! Tror det kan være mer slitsomt med en slik person som bare drar deg ned, enn å være alene med ett barn.

Men håper han er ansvarsfull nok til å være der for barnet likevel.

føler at det er det rette, sover bedre og er ikke like sliten og stressa lenger...
håper bare at han tar til fornuft å vokser opp snart, for hans og babyens skyld

Barbamamma

Flott skrevet !! Det er nok veldig vanskelig nå er periode men så skal du se at det blir bedre enn det du har hatt :-)

Uff.... kjip situasjon, kjære deg. Følg magefølelsen. Hvorfor være sammen med en som bare drar deg ned? Kanskje han ser alvoret når du har dratt..

Jeg kan bekrefte at det faktisk er bedre å være alene, enn å ha en mann der som ikke er der likevel!

Du er sterk! Er ikke alle som hadde klart å tenke som du. Det er et stort valg du har tatt, om beslutningen er riktig kjenner du nok i hjertet ditt (og i magen) :) Ønsker deg alt godt, du er tøff! :)

Så klart er det rett å tenke på deg selv og babyen. Det jeg ikke skjønner er at du valgte å bli gravid med han selv om han er sånn. Nå må du jo "slite" med han resten av livet. Han ble vel ikke sånn over natta.

Når det er sagt så burde han jo ta litt ansvar og bry seg.

Ble sånn etter at jeg fant ut at jeg var gravid.
Han var søt og snill i starten, men snudde fort...

Ble sånn etter at jeg fant ut at jeg var gravid.
Han var søt og snill i starten, men snudde fort...

:( huff. Noen menn er sånn har jeg hørt. Har hørt om fler som har blitt drittsekker etter at de skjønner at de skal bli pappa. Ikke at jeg kan skjønne hvorfor da det er noe av det beste i verden men :/

Back
Topp