Har jeg et problem .....

LUCY MARY

Andre møte med forumet
Jeg har verdens beste samboer , gjennom 7 år !!! [:)][:)] Vi har hatt litt problemmer det siste 2 årene [&:], men det er vel slikt som skjer alle par en gang .... [:@] Vi møte på en måte veggen [8|], men har holdt sammen hele tiden gjennom denne perioden. [:)][:)] Har ikke hatt sex heller gjennom 2 år . Men en gang i vinter begynte den store gnisten å komme tilbake [:)][:)][:)][:)][:)], og det har blitt bedre og bedre. [:)][:)][:)][:)][:)] Tror problemmet var at vi ikke stodd på same stadie for 2 år tilbake [&:][:'(][8|]. Vi var 21 og 25 når vi møtes , og er nå 28 og 32 . Nå er vi klar for neste steg i livet og vi ønsker å gifte oss neste sommer og få barn [:)][:)][:)][:)][:)]. Men så kommer et problem som pluselig dukket opp for noen uker tilbake ...... [&:] Jeg anner ikke hva jeg skal gjøre , hva det kan bety ..... Har tenkt og grublet siste dagene .... [:(] men trenger ikke å bety noe som helst!!! Jeg har begynt å drømme om en god kamerat til samboeren min [8|]. Jeg har sett på han som en go venn , vi er ganske like og har like interesser , så har pratet mye med han , men ikke nå på lenge !!! Jeg har vært med på turer og fester med denne kameraten og min samboer. Så kjenner han godt! Jeg har ALDRI sett på han som en kjæreste eller partner av noe slag !!!!!!!!!!!! Min samboer ser heller ikke på han som en trussel!!!!! SÅÅÅ jeg anner ikke hvorfor jeg begynner å drømme om han [&:][:@]!!!!!!!!! Blir frusert !!!!!!!!!! [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] Håper desse drømmene bare forsvinner !!! Han reiser bort på ferie i tre uker , neste uke. Hva skal jeg gjøre ??? Håpe alt forsvinner ??? Hva ville du ha gjort ??? Har du noen råd??? Blir meget TAKKNEMLIG !!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

det trenger ikke bety at du har fått følelser for han kameraten selv om du drømmer om han.. det kan ver at drømmen prøver å vise deg noe helt annet enn det den går ut på..har dur prøvdt å lese i drømmetydingane?

Ble litt sliten av alle smilyene dine jeg...[&o]

Men, d trenger ikke å bety noe, d er lov å bli betatt av noen en gang iblant..[;)]
Signerer ellers *agatblonde*

Jeg håper det ordner seg !!! Kanskje du kan bruke disse ukene ekstra på din samboer , dra på en weekeend og bruk tiden bare på dere eller en hyttur uten mobil , tv og pc .

TAKK FOR RÅDET !!!!! Jeg skal prøve å finne noe om drømmetyding [:)]
ORIGINAL: sofiesmamma

det trenger ikke bety at du har fått følelser for han kameraten selv om du drømmer om han.. det kan ver at drømmen prøver å vise deg noe helt annet enn det den går ut på..har dur prøvdt å lese i drømmetydingane?

Jeg har og hatt drømmer om folk jeg aldri hadde trodd jeg skulle ha den typer drømmer om, og våknet helt surrete.
Har nesten følt meg forelska, men det har gitt seg iløpet av noen dager.
Syntes det er dumt om du blir i tvil på bare pga en drøm, nå som dere har fått det så fint igjenn!
Tror du bare må ta det med ro, og slappe av, og ignorere hele greia.

TAKK FOR DET !!!! Innerst inne tenker jeg på han BARE som en go venn !!!
ORIGINAL: *agatblonde*

trenger ikke bety at du er forelsket i han i det hele tatt.
tipper at etter de ukene så er han glemt[:)]
om dere er gode venner og han har vært en støtte når det har vært vanskelig, kan det være grunnen. sikkert ikke noe so stikker dypt.

håper det løser seg!!!
lykke til[;)] 

hehe , jeg er bare litt mye følsom og frusert for tiden !!!!
ORIGINAL: Ju9ta

Ble litt sliten av alle smilyene dine jeg...[&o]

Men, d trenger ikke å bety noe, d er lov å bli betatt av noen en gang iblant..[;)]
Signerer ellers *agatblonde*

TAKK FOR GODE RÅD [:)][:)][:)]
ORIGINAL: ruthie

Jeg håper det ordner seg !!! Kanskje du kan bruke disse ukene ekstra på din samboer , dra på en weekeend og bruk tiden bare på dere eller en hyttur uten mobil , tv og pc .

Så lenge du ikke gjør noe ut av drømmene dine, så ser jeg ingenting galt i det. Og enig med de andre, trenger ikke bety noe i det hele tatt[:)]
Kos deg med typen din du, og ha masse masse god sex, så kommer det seg nok[:)] Av og til trenger vi bare å bli sparket litt i gang igjen[:)] Lykke til[:)]

JEG HAR VERDENS BESTE SAMBOER , OG FORHOLDET VÅRT ER VERT ALT ,
ORIGINAL: MortilGodjente!

ORIGINAL: *agatblonde*

trenger ikke bety at du er forelsket i han i det hele tatt.
tipper at etter de ukene så er han glemt[:)]
om dere er gode venner og han har vært en støtte når det har vært vanskelig, kan det være grunnen. sikkert ikke noe so stikker dypt.

håper det løser seg!!!
lykke til[;)] 

Akkurat det tror jeg også!! Det er normalt å bli "betatt" av andre enn partneren sin - men disse drømmene går over fort, du vet jo innerst inne at det er samboeren din du vil ha[;)]

TAKK FOR RÅDET ! Jeg føler det er et problem jeg ikke kan betro meg til noen ...
ORIGINAL: Mariet

Tror faktisk at du trenger mer å snakke med noen som kjenner deg og livssituasjonen din godt MER enn å lese om drømmetydning...!

TAKK FOR RÅDET !!!!!
ORIGINAL: toneany

Jeg har og hatt drømmer om folk jeg aldri hadde trodd jeg skulle ha den typer drømmer om, og våknet helt surrete.
Har nesten følt meg forelska, men det har gitt seg iløpet av noen dager.
Syntes det er dumt om du blir i tvil på bare pga en drøm, nå som dere har fått det så fint igjenn!
Tror du bare må ta det med ro, og slappe av, og ignorere hele greia.

Er det om natten du "drømmer?"  eller fantaserer du om han? Jeg drømmer ofte om typen til ene venninnen min, jeg liker ikke han på noen som helst måte, så det er nok noe annet de drømmene betyr.

TAKK FOR GODE RÅD !!! 
ORIGINAL: MJTbebis09

Så lenge du ikke gjør noe ut av drømmene dine, så ser jeg ingenting galt i det. Og enig med de andre, trenger ikke bety noe i det hele tatt[:)]
Kos deg med typen din du, og ha masse masse god sex, så kommer det seg nok[:)] Av og til trenger vi bare å bli sparket litt i gang igjen[:)] Lykke til[:)]

JA , det er om natten når jeg sover , jeg drømmer !!! Jeg ser på han BARE som en go venn !!!
ORIGINAL: VokserOGgror

Er det om natten du "drømmer?"  eller fantaserer du om han? Jeg drømmer ofte om typen til ene venninnen min, jeg liker ikke han på noen som helst måte, så det er nok noe annet de drømmene betyr.

Back
Topp