Jeg har verdens beste samboer , gjennom 7 år !!! [:)][:)] Vi har hatt litt problemmer det siste 2 årene [&:], men det er vel slikt som skjer alle par en gang .... [:@] Vi møte på en måte veggen [8|], men har holdt sammen hele tiden gjennom denne perioden. [:)][:)] Har ikke hatt sex heller gjennom 2 år . Men en gang i vinter begynte den store gnisten å komme tilbake [:)][:)][:)][:)][:)], og det har blitt bedre og bedre. [:)][:)][:)][:)][:)] Tror problemmet var at vi ikke stodd på same stadie for 2 år tilbake [&:][:'(][8|]. Vi var 21 og 25 når vi møtes , og er nå 28 og 32 . Nå er vi klar for neste steg i livet og vi ønsker å gifte oss neste sommer og få barn [:)][:)][:)][:)][:)]. Men så kommer et problem som pluselig dukket opp for noen uker tilbake ...... [&:] Jeg anner ikke hva jeg skal gjøre , hva det kan bety ..... Har tenkt og grublet siste dagene .... [:(] men trenger ikke å bety noe som helst!!! Jeg har begynt å drømme om en god kamerat til samboeren min [8|]. Jeg har sett på han som en go venn , vi er ganske like og har like interesser , så har pratet mye med han , men ikke nå på lenge !!! Jeg har vært med på turer og fester med denne kameraten og min samboer. Så kjenner han godt! Jeg har ALDRI sett på han som en kjæreste eller partner av noe slag !!!!!!!!!!!! Min samboer ser heller ikke på han som en trussel!!!!! SÅÅÅ jeg anner ikke hvorfor jeg begynner å drømme om han [&:][:@]!!!!!!!!! Blir frusert !!!!!!!!!! [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] Håper desse drømmene bare forsvinner !!! Han reiser bort på ferie i tre uker , neste uke. Hva skal jeg gjøre ??? Håpe alt forsvinner ??? Hva ville du ha gjort ??? Har du noen råd??? Blir meget TAKKNEMLIG !!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]