Har jeg endelig klart å bli gravid?

S

Spl.student

Guest
Hei, på fredag får vi svar om 7.forsøk på barn nr 2 endelig gikk vår vei, jeg vet ingen andre enn en test vil bekrefte/avbekrefte, men vil dele noen symptomer og høre hva dere tenker.
Eggløsning fant sted 26 oktober, regelmessig syklus på 28-29 dager.
Fra ca 10 dager før mensen og til mensen har jeg pleid å få masse symptomer og har vel egentlig konkludert litt med at jeg sliter med PMS, sterke symptomer som ekstremt trøtt, oppblåst, vondt i rygg, kvalme, lys våken på natta, osv osv så har symptomene forsvunnet noen dager før mensen.
Denne gangen har jeg vært helt symptomfri, masse energi og følt meg skikkelig bra, igår (8dpo) hadde jeg lite matlyst på morningen og en vanvittig kveldshunger, ble aldri mett, som er veldig annerledes fra hvordan jeg har pleid å spise, jeg pleier å spise tidlig og ikke spise etter middag, samme skjedde idag. Idag kollapset jeg plutselig på sofaen kl.11 og var i ‘koma’ til kl.13/14 nesten, iskaffe hjalp ikke så mye. Det er ikke mye symptomer, jeg føler meg ikke gravid, men føler meg mye bedre enn det jeg har gjort de syklusene det ikke har klaffet, med unntak idag.

Utfloden har også endret seg.. etter eggløsning til igår har den vært hvit og tjukk, nå var den mer gjennomsnitt og litt tørrere, ikke full lotion som tidligere dager

Hei :) Det kan absolutt være symptomer på graviditet ja. Klarer du å holde deg fra å teste med tanke på alle symptomene? Vil tro at hvis du er gravid så skulle du kanskje kunne se det på en test nå? :) Krysser fingrene for at symptomene dine kommer av en liten spire! Masse lykke til :happy:

Hei :) Det kan absolutt være symptomer på graviditet ja. Klarer du å holde deg fra å teste med tanke på alle symptomene? Vil tro at hvis du er gravid så skulle du kanskje kunne se det på en test nå? :) Krysser fingrene for at symptomene dine kommer av en liten spire! Masse lykke til :happy:
Takk :) dessverre er vi der at denne prøvetiden begynner å bli psykisk tøft og før eggløsning og under eggløsning knakk jeg sammen eller gråt annen hver dag nesten, så jeg trenger å være sikker på at når jeg tar en test så er den helt til å stole på. Ikm er på lørdag/søndag, har en clearblue digital tidlig test som jeg tenkte å ta på fredag, har ikke psyke til å ta strek test lenger heller.. går det ikke denne mnd så vet jeg ikke om jeg orker å prøve aktivt mer.. med eggløsningstester osv..

Det er forståelig :Heartpink Å være prøver er ikke en dans på roser:blackeye: Krysser fingrene for deg, og håper du får positiv test på fredag :)

Back
Topp