HAR JEG EN SJANS?

OdaM

Elsker forumet
Dere kjære som leser dette, vær så snill å svar meg. Om du ikke vet svaret, si i det minste hva du TROR.
Jeg er 175 , veier 58 kg. Har gått opp 2-3 kg siden november tror jeg.
Jeg føler meg ikke tykk, jeg er ikke tykk, men magen min buler ut mer enn noen gang. Jeg mener VIRKELIG buler. Føler jeg har mye "sideflesk"
Jeg føler meg oppblåst 24/7.

Om jeg begynner å spise mindre måltider, og trener 3 ganger i uka, vil jeg merke gooood forskjell i løpet av 2-3 mnd?

Føler jeg bare kan gi opp... [8|]

ja men det spørs jo hva du spier og drikker..

Mye hvete, kullsyre og kaffe kan gjøre deg oppblåst :)

Spis mye fiber og drikke myyye vann, så vil du nok merke forskjell på 2-3 mnd [:)]

om du er 175 og veier 58 kilo så buler ikke magen din av fett, da kanskje du har en mage som er oppblåst? Jeg ville heller prøvd å endre dietten for å se om det forandrer seg jeg

prøv og kutt ut litt stivelse.

Jeg kan ikke spise brødprodukter etc for da blir jeg oppblåst og går å fiser som en gammel hund med tarmproblemer.

Etter å ha gått over på lavkarbo så har jeg blitt 95% bedre i magen.

Du trenger jo ikke å gå helt over på lavkarbo, men prøv i en periode og kutte ut pasta, ris, brød etc

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

ja men det spørs jo hva du spier og drikker..

Mye hvete, kullsyre og kaffe kan gjøre deg oppblåst :)

Spis mye fiber og drikke myyye vann, så vil du nok merke forskjell på 2-3 mnd [:)]

Ok, takk!! Da skal jeg gjøre det.
Det er det med maten som er et problem. Jeg er livredd for at jeg går rundt å spiser noe jeg TROR vil hjelpe, men som gir motsatt effekt.
Er knekkebrød bra? Hva slags matvarer er egentlig bra??

Spis mat som ikke gjør deg oppblåst. Sideflesk nekter jeg faktisk å tro at du har, selv om du føler det. Jeg veide det samme som deg og er 7 cm lavere, uten sideflesk..[;)]

Spis mye knekkebrød, fisk/kyllingkjøtt, grønnsaker, salat og frukt :)

Ikke så mye potet,ris og pasta..

Jeg merker forskjell på magen når jeg gjør som dette[:)]

ORIGINAL: Rada

Spis mat som ikke gjør deg oppblåst. Sideflesk nekter jeg faktisk å tro at du har, selv om du føler det. Jeg veide det samme som deg og er 7 cm lavere, uten sideflesk..[;)]

Men sideflesk, er ikke det sånn at magen krøller seg f.eks når man sitter. Hvis jeg bøyer meg til sida, er det en del til overs å dra , for å si det sånn.. Dårlig forklaring, men er ikke det flesk a? [8D]

ORIGINAL: STJERNE*

ORIGINAL: Rada

Men sideflesk, er ikke det sånn at magen krøller seg f.eks når man sitter. Hvis jeg bøyer meg til sida, er det en del til overs å dra , for å si det sånn.. Dårlig forklaring, men er ikke det flesk a? [8D]

Uansett hvor tynn man er så vil man ha _skinn_ som krøller seg når men sitter eller bøyer seg til siden.

Med den høyden og den vekta er det neppe særlig mye flesk..[;)] Løst skinn vil det være. Oppblåst mage skyldes nok heller ikke fett, men luft. Så kostholdet må du kanskje se på. Trim er jo alltid sunt.

Finn ut hva som er bra å spise (har lite peiling på det..) og trim et par ganger i uka[;)]

ORIGINAL: Jane2

Med den høyden og den vekta er det neppe særlig mye flesk..[;)] Løst skinn vil det være. Oppblåst mage skyldes nok heller ikke fett, men luft. Så kostholdet må du kanskje se på. Trim er jo alltid sunt.

Finn ut hva som er bra å spise (har lite peiling på det..) og trim et par ganger i uka[;)]

Okei, tusen takk for tipsa [:D]

Activia kan hjelpe på [:)]

Back
Topp