Er 8 år siden sist jeg gikk gravid..er det da som å starte på nytt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidligere sa de at man regnes som førstegangsfødende etter 8 år, men de har gått bortifra det så vidt jeg vetEr 8 år siden sist jeg gikk gravid..er det da som å starte på nytt?
Jeg også mente at det var mellom 7 til 9 år,så ble det på nytt. Men som hun over sier,så har de gått bort fra det nåDa min mot ventet min lillebror som skulle bli 14 år yngre enn med, sa de at kroppen starter på nytt etter 9 år. Både svangerskap og fødselsvekt var likt som første hennes, min eldste storesøster![]()
Jeg ble igangsatt med nr 3 så det ble veldig kjapp og vond fødsel. Tar heller en sånn enn en 20 timer lang som med nr 1. Nr 2 var helt "perfekt", litt over tre timer med aktive rier så var han uteMed nr 3 så tok det like lang tid som di to første tilsammen,og hun kom 20 mnd etter nr 2..jeg som trodde det skulle gå så fort tredje gangenså håper det går like fort denne gangen som med nr 1 og 2,det tok jo bare ca fire timer
tror mere at det blir som å starte på nytt fordi man kanskje har glemt hvordan det var,jeg har ihvertfall glemt mye i forhold til det å gå gravid
![]()
Tror jeg kommer til å være mye tryggere på meg selv denne gangen ihvertfall og mer avslappet,så gleder meg veldig til å bli fire(seks)barnsmorJeg ble igangsatt med nr 3 så det ble veldig kjapp og vond fødsel. Tar heller en sånn enn en 20 timer lang som med nr 1. Nr 2 var helt "perfekt", litt over tre timer med aktive rier så var han uteJeg føler og at nå starter jeg på nytt ift baby. Vi har jo knapt babyting eller noe. Men tror jeg skal kose meg mer nå som de andre er store og ikke trenger meg på samme måten.
Jeg merker at jeg er tryggere i morsrollen, men at jeg bekymrer meg og engster meg mye mer enn før.Tror jeg kommer til å være mye tryggere på meg selv denne gangen ihvertfall og mer avslappet,så gleder meg veldig til å bli fire(seks)barnsmor![]()