Har jeg den minste jenta eller?

iNiMa

Forumet er livet
Maren var 58 cm lang og 5600 på 3 mnd kontrollen[:D]
Snedig med ei lett lita ei, blir ikke så tung og bære og klærne passer lengre...[8D]

59 og 5350 gram her[:D]

leder på lengda da![;)]

ORIGINAL: Nina*Pina

leder på lengda da![;)]
mora er jo ikke kort, så hun tok vel litt igjen der..

Lita snelle her også... Storebror var ikke tyngste karen heller, så forventet ikke noe annet, følger kurven sin..

jeg har nok den minste jenta, er 4,5 kg nå og 53,5 cm lang og korigert alder er ho 3 mnd, men kan jo ikke regne med at ho skal være så stor enda [:D]
det er godt å bruke klærne lenger men vi har begynt å bli lei alle klærne i str 50 nå, så jeg fant fram alt i 56[:D]

Vi er nok rundt der tror jeg.Skal på 3 mnd til tirsdag, så da får vi se.

Alvilde er 3, 5 mnd og veide 5590 i går :) 63 cm lang....

mi er jo prematur da men..
hun er nå 5mnd og veier 5390gram og er 60.5cm lang[:)]

Mi er jo også født for tidlig. På 3mnd kontrollen veide ho 5430gr og nå på 4 mndkontrollen veide ho 5970gr, men lang er ho, henholdsvis 60 cm og 62 cm på disse kontrollene[:)]

Mi er 5800 gram og 60 cm lang [:)]

Minstemora vår var 4345 g på tirsdag (og 5 mdr i dag. Hurra!), men så var hun jo bare 919 da hun ble født da [:)]. Andre snuppa er 5400 g og 59 cm [:)]

Fine små vi har=)
her har jeg hatt en som la på seg seint og en som legger på seg i rekord fart. utrolig forskjell det kan være.

Bedre sist,da passet jo klæra lenger=)hehe

ORIGINAL: *Nikki*

Fine små vi har=)
her har jeg hatt en som la på seg seint og en som legger på seg i rekord fart. utrolig forskjell det kan være.

Bedre sist,da passet jo klæra lenger=)hehe

Sånn hadde søsteren min det også, ei lita ei først og hun siste er ei god blubbe, rart hvor forskjellig det er ja!
Maren er like tung men kortere enn storebror, han var lang og tynn..
Fine er de nå uansett[:)]

de er så gode=)
husker jeg lette etter litt valker på vic... ville jo også ha baby med valker..her trenger jeg ikke leite,hehe[:D]

ORIGINAL: *Nikki*

de er så gode=)
husker jeg lette etter litt valker på vic... ville jo også ha baby med valker..her trenger jeg ikke leite,hehe[:D]

sånn var det her når Johan var baby og, hun er jo så kort at valker er det, mini-michelin[:)]

Ellinor har en valk på låret[:)] den er råfin....elsker den lille valken hennes!!

Nå har jo elli litt "spisevegring" hevder igjen fra magevondt tida.. Men hun vokser og trives

Med og uten vakker, oktoberbarna er råååååsøt

ORIGINAL: *Minibønna*

Ellinor har en valk på låret[:)] den er råfin....elsker den lille valken hennes!!

Nå har jo elli litt "spisevegring" hevder igjen fra magevondt tida.. Men hun vokser og trives

Med og uten vakker, oktoberbarna er råååååsøt

jeg har sett den søte min i valken til elli jeg[:D] herlig!
så lenge defølger sin egen kurve så er jo det bra=)
glemte å spørre hva de mente om kruven til isabell,samboer spute om det i går,hehe.. han er redd hun er uber stor..[8D]
tror hun følger sin vekt oppgang greit=)

På 3 mndkontrollen var hun 5490 og 60 cm lang, så hun er ikke stor mi heller [:D]

ORIGINAL: MammaOgLilleS

På 3 mndkontrollen var hun 5490 og 60 cm lang, så hun er ikke stor mi heller [:D]

Akkurat passe[:)]

Back
Topp