Har jeg blitt hele koko???

Rosa på ball

Glad i forumet
Det er nesten så jeg begynner å lure... Sitter med en snodig følelse av å være gravid.. Har aldri vært det før, så jeg tror vel bare det er psyken min som spiller meg et STORT puss, eller at jeg ønsketenker så det knaker...

Har hatt uregelmessig syklus siden jeg sluttet med pillen i april, men tror kanskje jeg hadde eggløsning forrige helg.. Håpe håpe...

Forrige mens 3.7. Herregud, så sakte tiden går.....

Sukk.... Vær så snill og fortell meg at jeg ihvertfall ikke har "klikket" helt da...[8D]
 
Ja du har nok klikka! Det tror jeg vi alle har!!!!!! Jeg har virkelig litt tro på at jeg kan være gravid denne måneden,men har jo hatt det mange andre måneder der det viste seg at jeg ikke var det! Tror jeg håper det så sterkt. Hvis man kjenner etter, virkelig kjenner etter kan man jo føle seg både litt kvalm og øm både her og der. Men fra 4 dager etter EL og i 4 dager nå har jeg hatt en sviende rar smerter der livmoren er og dette kan jeg aldri huske at jeg har hatt før. KAn dette være et tegn. Så gale er vi nok, gale etter å få barn!
 
Hehe.. Akkurat som jeg skulle forklart det selv... Det er jo bare å ta frem den stoooore tuben med tålmodighet og smøre tykkt på... Og krysse alt som krysses kan (bortsett fra de berømte bena!!) for at det faktisk er noe vi kjenner uten masse innbildning osv...[:)] Hadde ikke gjort noen verdens ting, spør du meg...
 
Kramper og spenninger i området rundt livmora er gode tegn vet du [:D]. Vet ikke hvor fort man kjenner at man er gravid jeg, men jeg begynte å merke det etter et par uker. Så bare stå på, skjer det ikke denne måneden har du/dere et ekstra påskudd for å ha MASSE sex i dagene som kommer! [:D] Lykke til!
 
Nei får virkelig krysse nesten alt somkan krysses! Du er nok ikke den eneste som er litt rar i den berømte prøve perioden.
 
Nei, det er nok flere av oss ja... Først og fremst får jeg håpe at syklusen min stabiliserer seg sånn at jeg kan få litt bedre oversikt over eggløsning og mensen.. Hvis den fortsetter som den har gjort, første syklus etter p-pille-stopp 37 dager og neste 50 dager så har jeg liggende Provera som jeg skal starte med... Tenkte gi det en syklus til..

Lykke til begge to og alle andre:-)
 
Hei. Du har nok ikke klikka, da vil i såfall mange av oss her ha gjort det! Mange som har det som deg i venteperioden, inkludert meg selv! Kan jeg spørre hva Provera er?
 
heisann!
dere må ikke gå å tenke på graviditeten hele tiden, for da tror jeg dere får de symtomene som mange av dere har. koble ut den tankegangen, så tenker jeg det blir fart i livmorene deres.[;)] det er bare et godt råd fra meg, og da slipper dere å klikke. lykke til alle prøvere[;)]
 
Det er dette som kalles innbillt svangerskap! Vi er som tisper etter våre eggeløsninger. Hehe![:D] Rare kvinnemennesker er vi![:D][;)]
 
Provera er Progesteron som jeg skal ta som tablettkur 10 dager fra dag 16 i syklusen for å stabilisere syklus og få regelmessig mens. 3-7 dager etter avsluttet kur får man en blødning som da blir som en fremprovosert mens. Kuren gjentas 3 måneder etter hverandre og etter dette skal syklusen ha blitt regelmessig.
 
hei
jeg mente ikke at dere var koko altså, dere er helt normal, med helt vanelig tankegang[;)] får håpe det klaffer for dere snart nå da. pusige vesen vi kvinner ja, her i huset er ei hokatt, har fått 5 unger, og så ei elghundtispe som skal ha valper i august og meg selv som skal føde i november. fruktbar her på bruket hehe[:D]
 
Hehe! Skulle nesten tro dere hadde planlagt det! Det blir mange fødsler på kort tid. [;)][:D]
Håper det blir å gå bra med alle små![:)]
Men det er ikke noe å gjøre med det, vi er og blir mer eller mindre ganske koko alle prøvinner. Vi har iallefall noe morsomt å se tilbake til. [;)]
 
Hehe, Ja det er rart hvor mange graviditetssymptomer man får når man først kjenner etter [;)]

Men det er jo i bunn og grunn ikke så rart da, det er jo bare en liten periode i løpet av en måned
vi kan bli gravid på (den eggløsningen burde ha en utvidet transporttid, spør du meg [8|]) Og så får
vi det store privilegium å måtte VENTE i et par uker bare, for å se om noe har skjedd! Og for hver dag
som går, så "kjenner" vi et eller annet som kan puttes inn i feltet for "graviditetssymptomer" - helt klart![:D]
For ikke å nevne utålmodigheten som gjør at man har eget budsjett på grav.tester!! Og selvfølgelig - skuffelsen når Tante Rød kommer. [:@] Nedtur - og så nærmer tiden for ny eggløsning seg, og da får man atter igjen røde kinn og ivrig sengeutfoldelse, så er det på'n igjen !!!!! Men gosj så spennende og morsomt! Trenger ikke
leie noen trhillerfilmer for å få blodet til å fosse ekstra fort gjennom kroppen vi?????

Hm.....dette ble bare en "liten" digresjon! [:D]
 
hei alle sammen.
ja vi kvinner er rare når ddet kommer til graviditet.[:D]

var hos legen for et par dager siden å vi kom i snakk om akk.dette.
å han sa at det faktisk var bevist at damer som prøver å bli gravid får allslags rare symtomer å tanker i hode.tenk vist,kansje for jeg hadde ikke det sist mnd åsså videre.
hehe godt å få det bekrefta så vet jeg at det ikke bare er meg som tror jeg klikker av og til.[:D]det går mye tid til tenking å spekulering ja.selv om jeg ikke vil tenke på det hele tiden.di tankene lever sitt eget liv,å jeg ser på det som et godt tegn.vi bryr oss iallefall(litt mye kansje til ikke å være gravid enda)[:)]

men men vi blir gode mødre når den tiden kommer,da har vi iallefall tenkt på det meste vil jeg tro.hehe(selv om kun øvelse gjør mester)[8D]
lykke til jenter[;)]
 
Bra innlegg. Kjenner meg helt klart igjen. Men har litt lyst at det snart skal bli en happy ending på denne trilleren
 
hei
det blir dere og snart shø, kan gå fortere enn dere forventet også med noen. start på samme dag som mensen er ferdig og annen hver dag utover, skal vedde på at det blir resultat til flere da.[;)] lykke til, blir sådd et frø snart hos dere og!
 
Hehe, kunne ikke vært mer enig [;)]

Bra det er stille på jobb nå i sommer, for tankene svirrer jo baaaare rundt baby og eggløsning og forførelsesteknikker [&:]
 
Ikke akkurat travelt på jobb for meg, men klarer å tenke ganske mye allikevel. Tror det er bare tull det der med at man ikke må tenke så mye på det jeg. For det første så går det ikke å ikke tenke på det!! For det andre tror jeg ikke det har noen innvirkning på resultatet. Ja jeg vet at alle kjenner noen som klarte det etter lang tid med prøving når de sluttet å tenke på det. Jeg tror dette bare er tilfeldig og at de hadde noen problemer som gjorde ar de rett å slett trengte litt lengre tid på å bli gravid. Så derfor tenker jeg på det så mye jeg bare orker. Det er jo ikke så mange dager i måneden at man kan bli gravid så man må jo tenke på det!! Klaffer det så klaffer det tror jeg. Tenking eller ikke!!
 
Det er jo en stor ting da - det å bli gravid [:)] En ny epoke i livet som er ubeskrivelig opplevelsesrikt!!
Så det er nok ikke så merkelig at det opptar sånn cirka 99,5 % av hjernebarken!
Nå har vi nettopp begynt med prøvingen da, så vi synes ennå det bare er spennende! Men det blir kanskje ikke noe annerledes etter lang prøvetid??

Uansett - så er det herlig å ha dette nettstedet å gå til, det hjelper liksom å lese at så utrolig mange andre har det AKKURAT sånn som meg [;)]


Øvelse gjør mester sier de - så da får vi nok superherlige unger hele gjengen [:D]
(Så engasjerte som vi er, så burde vi bli gravide bare ved å tenke på ordet, spør du meg!!! )
 
Hehehehe!! [:D] Så morsomt å lese disse syke innleggene! Håper alle augustprøvere får to blå! Tenk så morsomt det kunne vært! [:D]
 
Back
Topp