Har jaggu vært på kino og

pupple

Forumet er livet
Med ungene....... det var småens første kinotur *litt flaut*[:D]
Men morro var det!!!!!!!!!!!

Vi så Pelle politibil, veldig spennende også haddde de jo jammen fått putta inne ei blond prinsesse fra sørlandet[:D][:D][:D]

De satt rolig og syntes det var gøy?[:D] Jeg regner med du mente de to "store" når du skrev ungene?

Vi har ikke vært på kino enda. Vesla har overhodet ikke tålmodighet, men kanskje Isabelle er "klar".[8|]

Eg og Hanne skal på kino og kose tur til byen(uten gutta!) da skal vi se prinsessen og frosken.. 1 gang på kino for Hanne, blir artig [:D]

De satt i ro ja.. nå er det stort lokale da på den kinon i sentrum her.. de små rommene de sender barnefilmene på i byen er trangere og gjerne mer folk. (vil jeg tro)
vi kunne velge og vrake plass, og hadde godt med plass rundt oss til jakke osv......... og de fikk popcorn, brus og gomp sukkerpakke, så de levde seg dypt inn i filmen[;)]

Midt i filmen kledde mellomste seg......... og jeg spurte hva skal du? æ ska heim! nei sa jeg filmen er ikke ferdig ennå vi må vente.. åhh sa ho, så satte ho seg å så resten[:D]
Selv om ho her alltid har vært mer høyt og lavt og mindre ro i baken enn eldste ha ho tidligere funnet roen foran tv[:-]

Back
Topp