Har inntatt soffan... :)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Og her blir jeg så lenge jeg klarer å holde meg våken :p Trøøøøøøøøøøøtt!!!!!!! ;)

Jeg sitter her og tviholder meg våken... Svigermor er på besøk og jeg kunne fint sovna for fire timer siden...

Snork... ;) mååå prøve å holde ut litt til ;)

har akkurat spist meg 10 kg tyngere på taco, så er nå klar for sofaen ... zzzz

flata ut på sofaen jeg og.. har kjøpt litt reker som vi skal kose oss med :) synd formen er rævva :p

Hehe :P Sofan inntatt her også gitt... Lagt meg kl.09 hele uka, men i kveld tviholder jeg øynene åpne :P Må se Idol og prøve å holde mannen med selskap for en gangs skyld :P
Spist lasagne så jeg er stappmett :P Blei jo ikke akkurat noe mer våken av det....

Hehe :P Sofan inntatt her også gitt... Lagt meg kl.09 hele uka, men i kveld tviholder jeg øynene åpne :P Må se Idol og prøve å holde mannen med selskap for en gangs skyld :P
Spist lasagne så jeg er stappmett :P Blei jo ikke akkurat noe mer våken av det....

Jeg prøver og å være mer selskapelig for mannen i kveld :)

flata ut på sofaen jeg og.. har kjøpt litt reker som vi skal kose oss med :) synd formen er rævva :p

Kan man spise reker når man er gravid? Trodde ikke man kunne det jeg - men har hatt så lyst på det :P

Jeg var ute på langtur med hunden tidligere, mens samboer lagde ovnsbakt laks til jeg kom hjem. Så etter en nydelig middag ble det sofaen for meg. Nå har vi vært en tur til mamma og resten av familyen og drukket kaffe/te (de bor noen få hus bortenfor oss), og kom nettopp hjem. Har faktisk ikke vært så veldig trøtt i kveld - kanskje et tegn på at jeg nærmer meg den magiske grensa på 12 uker? :-)

Kan man spise reker når man er gravid? Trodde ikke man kunne det jeg - men har hatt så lyst på det :p

Jeg var ute på langtur med hunden tidligere, mens samboer lagde ovnsbakt laks til jeg kom hjem. Så etter en nydelig middag ble det sofaen for meg. Nå har vi vært en tur til mamma og resten av familyen og drukket kaffe/te (de bor noen få hus bortenfor oss), og kom nettopp hjem. Har faktisk ikke vært så veldig trøtt i kveld - kanskje et tegn på at jeg nærmer meg den magiske grensa på 12 uker? :)
Ja det er trygt, det har iallefall min lege sagt til meg når jeg spurte i et tidligere svangerskap.. jeg elsker reker!!!

Back
Topp