Har ingen anelse om hvor langt jeg er på vei

MiniBollen

Blir kjent med forumet
Hei,

Jeg har ikke hatt mens på hvertfall 1 år, så kan ikke akkurat regne termin ut fra siste mens[:D]
Tok CB digital test med ukeindikator som viste 2-3 uker på torsdag. UL i dag viste en liten spire på 1,8mm
Noen som har noen ide om hvor langt jeg er på¨vei ut fra dette?

Jeg tenker 5 uker ca og at termin da blir 12.januar.

Er det noen andre som ikke aner når termin er?
Har tatt blodprøve i dag og skal ta en ny på onsdag for så se på endring i HCG. Kan dette si akkurat hvor langt jeg er på vei?

Kunne ikke gynekologen si hvor langt du er utifra lengde da? Dere kunne ikke se hjertet slå? Isåfall er du sikkert rundt 5 ja. =)

De kan nok ikke si noe nøyaktig på blodprøvene..
Fant denne, men det er kun fra uke 6 : http://mammanett.no/Graviditet/fosterutvikling
Så ut i fra den vil jeg tro du er mindre enn 5 uker på vei..

Nei gynekologen kunne ikke si noe spesifikt annet enn at han ville vente på resultat av blodprøver, men om de ikke kan si noe da heller, så får jeg bare smøre meg med tolmodighet og vente til nesten UL 4. juni og håpe på flere svar da. Det viktigste er uansett at jeg har sett at det er noe der og at det sitter i livmoren og ikke i egglederen!

ORIGINAL: MiniBollen

Nei gynekologen kunne ikke si noe spesifikt annet enn at han ville vente på resultat av blodprøver, men om de ikke kan si noe da heller, så får jeg bare smøre meg med tolmodighet og vente til nesten UL 4. juni og håpe på flere svar da. Det viktigste er uansett at jeg har sett at det er noe der og at det sitter i livmoren og ikke i egglederen!

Så heldig som fikk se NOE, jeg var i uke 5+3 og de kunne ikke se noen ting[&:] Sa det var normalt og at de veldig sjeldent så noe som helst så tidlig.. Ble så skuffet.
Men så glad på dine vegne at du fikk se noe, var kjipt å ikke se.

Har visst noe av samme problem selv, he he[:)]
Trodde jeg var 3 uker på vei, men cb ukeindikator viser at jeg er 4-5 uker på vei[:)]
SKal bli greit å komme til gynekologen om et par uker og få ordentlig oversikt[;)]

Ja, jeg så en pitteliten hvit klump som var festet til en kant i den sorte livmoren. Ikke så mye å se, men stort for meg. Utrolig rart at det vil bli babyen vår om 8 mnd om alt går greit[:D]

Kjedelig at du ikke så noe, men som du sier så er det visst vanlig. Legen sa til meg at det var ikke sikkert vi kom til å se noe, men det gjorde vi altså.

Back
Topp