Har ikke vonde pupper?

Sykjerringafranord

Andre møte med forumet
Fler som ikke har det? Da jeg fikk mini var de supervonde, og nå er det ingenting. Enda jeg går på progesterontilskudd.. Brukte også å ha det mellom el og mens, men det har også vært helt borte siden fødselen. Har det noe med at det bare er et år siden jeg ammet?

Fler som ikke har det? Da jeg fikk mini var de supervonde, og nå er det ingenting. Enda jeg går på progesterontilskudd.. Brukte også å ha det mellom el og mens, men det har også vært helt borte siden fødselen. Har det noe med at det bare er et år siden jeg ammet?
Haha, lurer på det samme. Har faktisk ikke turt å melde meg inn i termingruppa ennå, pga manglende symptomer (selv om jeg vet fra sist at det ikke har noe å si. Hadde INGEN symptomer under forrige svangerskap, foruten voksende mage). Sluttet å amme i mai i år. Bah, håper jeg tør melde meg inn fredag, da er jeg 5+0

Jeg har ikke vonde pupper, og det er veldig bra, for jeg pumper til minsten på 10 mnd fortsatt. Hadde lite av det i forrige graviditet også :smug:

Merker ikke noe særlig til det her heller. Litt ømme, men må liksom kllemme hardt for å merke det :hilarious:

Jeg hadde voldsomt ømme bryst med førstemann! Nå er jeg gravid i uke 21, og har ikke hatt i nærheten så ømme bryst som med første. Kroppen er sikkert herdet etter første

Kjenner ingenting her heller.. Men ammer førstemann enda litt så vet ikke om det kan ha noe å si? Har forøvrig ingen andre symptomer heller annet enn at mensen ikke kom

Dette er mitt 3.svangerskap og puppene har ikke vokst og er ikke vonde. Er i uke 9. sluttet og amme i juni, så mulig det er grunnen. I de to andre svangerskapene hadde jeg sykt ømme pupper og gikk opp 2 bh størrelser, så jeg skjønner ingenting og Ble litt bekymret i starten. Men nå synes jeg egentlig det er chill og slippe ømme store pupper :joyful:

Back
Topp