Har ikke vært så veldig aktiv

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
De siste dagene med å svare på tråder o.l.
Fordi jeg ikke tør, i og med at jeg ikke vet hva utfallet blir.

Meeeen. Idag må jeg bare klage litt.

Har vært kvalm hele dagen. Og i tillegg nå mot kvelden tror jeg at jeg har fått influensa :(

Vondt i hele kroppen og vond hals :(

Andre som har blitt/vært syke under graviditet ?

åw du da! :(

Selv om du ikke vet hva utfallet blir enda. så har du jo lov til å være her sammen med oss, å få både råd, og trøstende ord! :) <3

vell hvis det er slik jeg tror å håper det er, så vil du nok være forkjøla i noen måneder frem i tid! ;)
jeg ble forkjøla med første. å jeg gikk i to-tre måneder å snufsa å hosta . ;)

Forrige gang hadde jeg noe slags influensa og også skikkelig omgangssyke. Tok ikke medisiner. Det verste er å ikke kunne ta skikkelig nesespray, kun den dårlige saltvannssaken. Håper alt går bra med deg og spiren din :-)

Hei! :) Har sett etter deg her og lurte på hvordan det gikk med deg!
Håper det er graviditeten som markerer seg og gir deg noen velkjente plager! (Og jeg synes og det er godt å klage litt..) :)
Mener å ha lest en plass at forkjølelse /influensa sitter lengre i når man er gravid. Har ingen erfaring med det selv.

Takk gode dere <3

Har sendt mannen avgårde for å kjøpe paracet. Det hamrer og dunker i både hode og nakke :( baahh

Heldigvis ikke forkjølelse ennå. Men takk for tips ang nesesprayen, det hadde jeg glemt av :)

Hei! :) Har sett etter deg her og lurte på hvordan det gikk med deg!
Håper det er graviditeten som markerer seg og gir deg noen velkjente plager! (Og jeg synes og det er godt å klage litt..) :)
Mener å ha lest en plass at forkjølelse /influensa sitter lengre i når man er gravid. Har ingen erfaring med det selv.
Huff får virkelig ikke håpe dette sitter lenge i :(

I morgen skal jeg til legen å ta hcg prøve Nr. 2.
Så skal høre med de om når jeg tidligst kan ringe å få svar.
Dagene kan ikke gå fort nok for tiden !!

Forresten....Det var en Aftenpostenartikkel for litt siden som ikke anbefalte å bruke paracet. Vet jo fra før at det liksom er det de anbefaler om man trenger noe, men ble litt skeptisk da jeg leste artikkelen. Jeg la link til den på juniforumet for en tid tilbake. Heter noe med paracet....

Anbefaler å skylle igjennom nesa med "nesehorn" og bruke nesespray med saltvann og menthol.

Tusen takk <3

Jeg skal holde dere oppdatert så fort jeg vet noe mer :)

Og er selvfølgelig innom å titter her men vil fortsatt være litt tilbakeholden frem til jeg vet noe sikkert.
Klarer liksom ikke å glede meg over graviditeten ennå...

Forresten....Det var en Aftenpostenartikkel for litt siden som ikke anbefalte å bruke paracet. Vet jo fra før at det liksom er det de anbefaler om man trenger noe, men ble litt skeptisk da jeg leste artikkelen. Jeg la link til den på juniforumet for en tid tilbake. Heter noe med paracet....

Anbefaler å skylle igjennom nesa med "nesehorn" og bruke nesespray med saltvann og menthol.
Jeg tror eg husker noe om paracet fra sist graviditet. Om at kjønnet på gutter kunne utvikle seg rart eller noe ?

Men nå har jeg faktisk så vondt at om jeg ikke tar en paracet så kommer jeg til å ligge å grine hele natta. Så jeg må bare ta en :(

Jeg var forkjøla i 3 uker for litt siden, idag har omgangen tatt meg...
har tatt paracet jeg også, spurte legen om dette å det var trygt! tar så lite som mulig seff, men av og til må man bare :-/

Jeg er også litt sånn som deg.. Har liksom ikke turd å juble over at jeg er verken forbi de 9 første ukene eller de 10 første ukene osv. fordi jeg er så redd for at utfallet ikke blir som vi håper. Er kjempe redd for at det skal gå gale denne gangen også, men vi får vel bare prøve å holde håpet oppe :) Selv skal jeg på tidlig ul i morgen for å se hvordan det står til inni der! Det blir godt å endelig få et svar.. Er utrolig kjipt å gå rundt og være så bekymret hele tiden :-/

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Da var hcg prøve Nr 2 tatt !!

Hun på legekontoret mente jeg kunne ringe sykehuset allerede i morgen tidlig å få svarene !

Da var hcg prøve Nr 2 tatt !!

Hun på legekontoret mente jeg kunne ringe sykehuset allerede i morgen tidlig å få svarene !

Jeg krysser fingrene for deg, og håper du får svaret ditt i morgen tidlig. Du har ventet lenge nok i usikkerhet nå.. Klem! ❤

Så bra!! Håper det har steget masse :)

Håper du får svar i morgen og at alt står bra til så du kan senke skuldrene og nyte svangerskapet :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Back
Topp