Har ikke vært på UL men ..

dollygirl

Glad i forumet
regner med at alt står bra til der nede =) har innmari festesmerter om dagen og puppa er så ømme så fyy ! ... jeg   har ikke hørt hjerte lyden enda med angel sounden min, lurer på om det ikke bare er litt tull altså, eller så bærer jeg barnet langt inne,  sånn jeg gjorde med 1 mann . ! men har da alle symptomer så da er vel alt ok tenker jeg =) ikke sant jenter!?

Tror du kan senke skuldrene og slappe av, jeg har selv ikke hørt hjertelyde verken hos jordmor eller hjemme.Babyen ligger ganske langt nede og veldig dypt om noen uker vil den flytte seg litt oppover og da er det enklere å finne den fantastiske lille hjertelyden :D

Med mindre man får sterke blødninger og smerter pleier alt å være bra :D 
Det er jo egentlig ikke normalt å være på ultralyd så tidlig, selv om det kanskje ser slik ut siden mange i forum gjør det, og det er heller ikke veldig vanlig å bruke doppler... 

Snart får vi kjenne spark :D Det blir nok en deilig bekreftelse, tviler overhode ikke på at alt er bra med din lille <3 

Og med smerter mener jeg sterke smerter.. Murringer og ubehag har vi vel alle som en tenker jeg! :P Men det er jo fordi det er mye som skjer i magen, mye som dyttes unna og strekkes... 

å så gode svar, det varmer ett mamma hjerte

Alt er nok i sin sjønneste orden skal du se

Vet ikke hvor langt du er på vei, men jeg plagdes med å finne hjertelyden helt til jeg var 12 uker på vei. Er jo egentlig ganske tidlig da og. Jeg fant ikke hjertelyden før livmoren var kommet over symfysen, og enda måtte jeg vri dopplerern slik at den peikte nedover mot symfysen, om du forstår? Hehe 

Dette er mitt 3 svangerskap, så jeg vil tro at livmoren kommer litt raskere over symfysen enn normalt. Vet ikke jeg.. Men synes den kom raskere opp enn de andre to.

Er helt sikker på at alt er fint i det lille magehuset. Nyt heller tiden enn å bekymre deg, så lenge du ikke har en kraftig blødning eller magesmerter slik at du roper så er nok alt i skjønneste orden 

Vet det er lettere sagt enn gjort å tenke positivt, men du har pr. nå ikke noe å være bekymret over.

åååh jeg bare elsker dere jenter!!! dere lyser opp dagen ! jeg hørte ikke hjerte lyden med kevin heller før jeg var 13 14 uker på vei, så regner det er slik nå og ! er 11 uker i morra jaa jeg skal nyte og det må dere love meg at dere også gjør!!

Back
Topp