Har ikke utedress

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Er det så galt av meg at jeg ikke har kjøpt noe utedress til lillemann enda, at vi ikke har vært ute å lekt i snøen eller i sandkassa?
Han kom seg ikke imellom for bare en mnd tid siden, så hvorfor skulle jeg kjøpe en utedress for at han bare skulle ligge på ryggen ute?
Dette fikk jeg slengt i fanget mitt for ikke lenge siden.
Hva mener dere? Burde jeg hatt en utedress for lenge siden?

Hvordan anbefaler dere, til jeg skal dra å kjøpe en?

Nehh, slapp av. Du trenger ikke det. Jeg har kjøpt, men bare brukt vinterdressen 2 ganger. Og da bare for å bruke den.
Har også kjøpt vår/høstdress, men det pga var salg, og tenker den først blir brukt til sommer og høst.

Min baby kravler ikke, så å legge henne ned på bakken bare for å gjøre det gjør jeg ikke. Her er det vått og gjørmete. Så hun sitter i vogna istedet.

Så du trenger ikke utedress enda.

Hahahahaha!!! Sorry, men hva??? De små er 7-8 mnd og skulle vært i sandkassen allerede?

Min mening: nei, ikke ha dårlig samvittighet for at lille ikke har utedress eller har lekt i snøen eller sandkassen.

Her kan ikke lille sitte enda. Hun kaver på magen, men ikke mer enn det. Hun har utedresser som jeg har kjøpt brukt for bruk i bhg til høsten[emoji12] Men, jeg kjøpte en vindtett softshell dress forleden for å ha henne i bæresele på tur i påsken. De er så små at en må nesten føle litt selv hva de skal begis ut på. Dresser i str 74-80 er sykt dyre og. Derfor har jeg kjøpt brukt på fb. Jeg fant en fra Name It (softshell) til 430kr, men synes det er stivt for noe som blir brukt i ett par mndr.

Der er mange meninger. Pass bare på å følge dine meningen og synspunkter[emoji173]️

Hahaha! Kjøpe en utedress for at en så liten baby skal ligge på rygg i snøen eller sandkassa? Eller på bakken som mange steder fortsatt har frost i seg?

Folk som sier sånt har enten ikke peiling på babyer på 8-9 mnd og deres vaner og behov, eller så sier de det kun for å ha mulighet til å belære deg. Folk må da snart innse at foreldre er forskjellige og at sånne ting som når man kjøper vinterdress VIRKELIG ikke betyr noe. Shake it off og drit i kommentaren, og får du den på nytt så bare svar at nei, jeg har ikke kjøpt det og takk jeg kjøper det når jeg ser behovet. Eller noe sånt :-)

Vi har heller ikke dress enda, kjøpte foret regntøy på salg i størrelse 80 til barnehagestart her om dagen..

Har gode jakker som hun har på i vognen når hun titter ut av dyna eller posen :-)

Vi har fått brukt utedress, den er fortsatt ubrukt hos oss. Når vi er ute så sover han i vogna, sitter litt oppreist i vogna eller evt på fanget til en av oss :) kan ikke sitte selv enda, og hadde jeg lagt han ned hadde han bare spist alt han kom over.

Hehe, ingen utedress her nei. Han sitter kun i vogna og det gjør han nok ett par mnd til.. har bare fleecedress oppi vinterpose ennå :-)

Vi kjøpte et høstsett på Finn til 300 kr, kommer til å holde i mange måneder, vi er ute i parken nesten hver dag med vår på 8.5 måned. Han elsker det og kan fint være ute i nærmere en time i topphumør. I starten var vi kun ute i 5-10 min, og han fikk sitte en del på fanget og leke med pinner, kongler etc. Anbefaler virkelig å la dem prøve å være ute, spesielt nå når våren er på vei :)

Vi kjøpte et høstsett på Finn til 300 kr, kommer til å holde i mange måneder, vi er ute i parken nesten hver dag med vår på 8.5 måned. Han elsker det og kan fint være ute i nærmere en time i topphumør. I starten var vi kun ute i 5-10 min, og han fikk sitte en del på fanget og leke med pinner, kongler etc. Anbefaler virkelig å la dem prøve å være ute, spesielt nå når våren er på vei :)

Vi er ute hver eneste dag i 1-2t, men hun ligger ikke i sandkassen på magen og kaver. Hun sitter som regel i vognen eller på fanget og følger med. Alle har hvert sitt behov:)

Fikk vinterdress i dåpen, den har blitt brukt i bæresele, pulk og akebrett. Har også kjøpt parkdress som hun har brukt i hagen vår bare. Hun ble 8 mnd 3.april, og krabber og reiser seg allerede, men ute sitter hun som regel og kikker, lekt litt i hagen hos sin farmor også, men da har det vært så alt for varmt med dress, så da har vi bare brukt vårjakke. Ellers har hun prøvd ut huske på skolens lekeplass, men ikke mer enn det. Er egentlig mer fornøyd med kjøpet av vårjakke enn parkdress, for den er genial både til å ha i vogna, når vi bærer til bilsetet i garasjen, og smålek ute[emoji4]

Back
Topp