har ikke trua

ubeleilig

Gift med forumet
Jeg tror ikke dette går veien for oss. Jeg har tatt noen tester i det siste for å se om de ble mere positive enn de første som dog var tidlig men positive (litt svake), men de blir bare svakere nå. Har en del vondt i korsryggen også så jeg regner med det ikke er lenge før jeg begynner å blø. Ser ut som det ble kortvarig glede for min del. Får svar på hcg prøven hos legen i morra men den vil vel ikke si så mye i og med at den ble tat tpå onsdag. Vet ikke hva som skjer jeg men jeg hadde gleda meg sånn allerede.

ORIGINAL: Leyah

Krysser fingrene for at du tror feil, og at du fortsatt blir med i Januar 2011 !! [:)]

Lykke til!

Krysser fingrene for at du tror feil, og at du fortsatt blir med i Januar 2011 !! [:)]

Lykke til!

signerer [;)] skal aldri si aldri

Jeg håper du blir værende hos oss!!!

Lykke til!

sign! [:)]

Jeg skjønner veldig godt at det kan være vanskelig å ta det med ro og tenke positive tanker. Jeg sliter med det selv. Jeg ville kanskje sluttet å teste om jeg var deg. Fordi det kan være vanskelig å tolke testene, og om de ikke blir slik som man tenker at de skal bli er dette grunnlag for masse bekymring. Hør hva de har å si hos legen i morgen, og snakk med dem om du fortsatt føler deg bekymret.
Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at du fortsatt skal være her i januar sammen med oss

ORIGINAL: Maanestråle

Jeg håper du blir værende hos oss!!!

Krysser alt jeg kan krysse for deg og at spiren sitter[:)]!!!

Lykke til!

Sign.

så gode dere er. Jeg vil jo så gjerne være her hos dere.
Grunnen til flere tester er at jeg følte at noe er galt eller noe som ikke stemmer. Har nesten ingen symptomer, bare mensmurring, og det faktum at testen aldri ble knall positiv som med førstemann. Men førstemann kunne jeg teste på ettermiddagen go den ble positiv før jeg rakk å legge den fra meg, men nå må jeg vente tiden ut før jeg skimter en svak strek.

Jeg skulle ønske jeg aldri testa flere ganger, men samtidig så er jeg glad det skjer nå hvis det skulle gå galt eller har gått galt allerede.

Jeg skjønner deg så godt, kjære deg. Men kan du ikke høre hva de har å si på legekontoret i morgen da? Kanskje du kan få komme inn å ta en ny prøve. Om Hcg'n stiger, så er det kanskje lettere å slappe av?

Lykke til!

hcg jeg tok på onsdag da var jeg 4+3 var bare på 75. så det var jo ganske lavt og også grunnen til de svakt positive testene.

Back
Topp