Bkno2710020
Andre møte med forumet
Gutten min på 7 mnd er nå svært aktiv etter han begynte å komme seg litt rundt selv og vil ikke for noe i verden sitte på fanget, ligge på stellebord eller noe som innebærer å være i ro i 2 sekunder! Å ha han i stolen under mating går bra, da kan vi sitte lenge å tulle og snakke, kan også sitte på fanget å slappe av litt dersom han er trøtt om ikke må jeg underholde ganske intenst med sang og styr for at han skal ha lyst til å sitte med meg..
Han gir god kontakt på gulvet, mye blikkontakt og smil, inviterer meg med på sine aktiviteter ved å smile til meg, se på leke, se på meg, se på leke osv, men tida der han kunne sitte i ro på fanget eller ligge på ryggen slik at jeg kunne blåse på magen og tulle ser ut til å være forbi for en periode, han vil bare opp og frem!
Er det flere som opplever det samme eller er det bare min som er helt propell?
Han gir god kontakt på gulvet, mye blikkontakt og smil, inviterer meg med på sine aktiviteter ved å smile til meg, se på leke, se på meg, se på leke osv, men tida der han kunne sitte i ro på fanget eller ligge på ryggen slik at jeg kunne blåse på magen og tulle ser ut til å være forbi for en periode, han vil bare opp og frem!
Er det flere som opplever det samme eller er det bare min som er helt propell?