Lightning85
Glad i forumet
Lille Markus, 7 uker idag, har ikke bæsjet siden 14 tiden på fredag, snart 3 døgn! Jeg er skikkelig stressa over dette.. Jeg får til å delamme bittelitt, men ca. 75%-80% av dietten hans består av morsmelkerstaning(nan), resten er morsmelk. Men uansett på så lite mm bør han vel bæsje daglig:/ Han har gjerne gått skikkelig på do annenhver dag frem til nå. Jeg syns han kanskje er bittelitt urolig, men han klarer å falle til ro(sover f.eks nå).
Har brukt malt jevnlig(flere ganger til dagen) i halvannen uke ca. Igår forsøkte vi: Massere føttene, massere magen, ligge mage mot varm varmeflaske, økt maltdosen gradvis, syklet med føttene, tatt tempen..
Noen flere tips?? Må antagelig kjøpe avføringsmiddel innen dagen er omme om ikke noe skjer:/
Hvor ofte går deres små på do på en diett hovedsaklig bestående av mme??
Har brukt malt jevnlig(flere ganger til dagen) i halvannen uke ca. Igår forsøkte vi: Massere føttene, massere magen, ligge mage mot varm varmeflaske, økt maltdosen gradvis, syklet med føttene, tatt tempen..
Noen flere tips?? Må antagelig kjøpe avføringsmiddel innen dagen er omme om ikke noe skjer:/
Hvor ofte går deres små på do på en diett hovedsaklig bestående av mme??