Har ikke sett bæsj på lenge!:/

Lightning85

Glad i forumet
Lille Markus, 7 uker idag, har ikke bæsjet siden 14 tiden på fredag, snart 3 døgn!:( Jeg er skikkelig stressa over dette.. Jeg får til å delamme bittelitt, men ca. 75%-80% av dietten hans består av morsmelkerstaning(nan), resten er morsmelk. Men uansett på så lite mm bør han vel bæsje daglig:/ Han har gjerne gått skikkelig på do annenhver dag frem til nå. Jeg syns han kanskje er bittelitt urolig, men han klarer å falle til ro(sover f.eks nå).

Har brukt malt jevnlig(flere ganger til dagen) i halvannen uke ca. Igår forsøkte vi: Massere føttene, massere magen, ligge mage mot varm varmeflaske, økt maltdosen gradvis, syklet med føttene, tatt tempen..

Noen flere tips?? Må antagelig kjøpe avføringsmiddel innen dagen er omme om ikke noe skjer:/

Hvor ofte går deres små på do på en diett hovedsaklig bestående av mme??

Bytt mme! Nan er ekstremt hard mot magen. For og ikke snakke om at den smaker forferdelig :p
Prøv hipp, den er mildere mot magen.

Så lenge barnet får erstatning så skal de ha bæsjebleie hver dag.

Bytt mme! Nan er ekstremt hard mot magen. For og ikke snakke om at den smaker forferdelig :p
Prøv hipp, den er mildere mot magen.

Så lenge barnet får erstatning så skal de ha bæsjebleie hver dag.

Prøvde hipp i en ukes tid, like treg i magen av den, bæsjet annenhver dag da også.. Dessuten prompa han noe sjuukt! Og ble enda mer urolig enn det han er nå:/ Gulpa også mere enn nå! Har ikke helt lyst å tilbake på hipp, men kanskje vi burde prøve et annet merke?

Her får han bare mme og vi gir hipp sin men jeg tror vi må prøve et annet merke for han sover nesten ikke i det hele tatt, har mye mage vondt og kjenner jeg er veldig sliten. Jeg har også hørt at nan er hard mot magen. jeg tror eg bytter over til collet. Hvor lenge prøvde du hipp før du byttet til annet merke?

Jenta mi får samme diett som gutten din og hun har avføring ca annen hver dag for tiden. Hun har litt mageknip til tider, men er mye rolig også så virker ikke som hun er særlig plaget av det. En gang var hun på tredje dagen uten avføring og da ble jeg bekymret. Skulle til å lage sviskesaft til henne, men plutselig løsnet det av seg selv :) Så sviskesaft kan være et tips å prøve.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Her får han bare mme og vi gir hipp sin men jeg tror vi må prøve et annet merke for han sover nesten ikke i det hele tatt, har mye mage vondt og kjenner jeg er veldig sliten. Jeg har også hørt at nan er hard mot magen. jeg tror eg bytter over til collet. Hvor lenge prøvde du hipp før du byttet til annet merke?
Vi prøvde hipp i 6-7 dager. Bare 1 pakke. Ikke så veldig lenge, men han fikk så mye luft(prompa som en gal!) og var så urolig de to siste dagene vi prøvde. Vi hadde nan rett før hipp. Så når hipp gav 2 dagers mellomrom, og nan før det også gav 2 dagers mellomrom, så vi ikke noe vits i å fortsette med hipp.

Når du sier det: Markus sov 7,5 time i strekk igår! Lengste han har sovt til nå. Så må være en sånn nan ting:) Men skikkelig herk med den trege magen..:/

Har hørt om noe som heter miniform, mot magevondt. Kan det være noe for dere?

Prøvde hipp i en ukes tid, like treg i magen av den, bæsjet annenhver dag da også.. Dessuten prompa han noe sjuukt! Og ble enda mer urolig enn det han er nå:/ Gulpa også mere enn nå! Har ikke helt lyst å tilbake på hipp, men kanskje vi burde prøve et annet merke?

Ja ville prøvd og bytte merke. Småfolk kanskje, eller collett? Promp er jo bra, da kommer hvertfall lufta ut.
Ellers kan du prøve kiropraktor. Det måtte vi med vesla som aldri sov og bare gråt pga luft. En behandling og jeg fikk en ny baby.

Prøv å sette ham i vippestolen... Vet flere som har god erfaring med at det skjerstore ting der ;-)

Back
Topp