Har ikke søtsug lenger

Superlilje

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Vanligvis har jeg et enormt søtsug, kan spise en 200grams sjokolade på en halvtime liksom. Men på fredag spiste jeg 3 sjokoladebiter og syns det var for søtt. I går spiste jeg en liten skål med is og orket ikke mer. Har derimot veldig lyst på paprika og rå blomkål. Håper dette fortsetter

Vanligvis har jeg et enormt søtsug, kan spise en 200grams sjokolade på en halvtime liksom. Men på fredag spiste jeg 3 sjokoladebiter og syns det var for søtt. I går spiste jeg en liten skål med is og orket ikke mer. Har derimot veldig lyst på paprika og rå blomkål. Håper dette fortsetter
Slik skulle jeg gjerne hatt det også, dessverre er søthungeren like ille ;)

Hehe.. her har jeg sug på klementiner!:-P godis, potetgull etc blir jeg kvalm av :-D

Samme her, søtsuget har forsvunnet helt! Er helt greit for meg altså! ;) Hender jeg har lyst på potetgull innimellom, men da spiser jeg to flak også er det nok. Har mye mer lyst på frukt nå :)

Jeg har heller ikke spesielt lyst på søtsaker lenger! Før hadde jeg lyst på sjokolade hele dagen og spiste det hver dag. Nå har jeg helt "glemt" å spise sjokolade :O :O

Det er jo såå deilig å slippe da! Men spørs hvor lenge det varer..

Jeg har heller ikke det samme søtbehovet lenger som jeg hadde før. Spiser bare litt også blir jeg kvalm. Syns egentlig det er veldig bra siden jeg har en del ekstra kilo på kroppen :)

Stoppet opp endel her å, men vært syk i helgen så kan jo være i forbindelse med det å.

Her går det i skive med smør og servelat. Det letteste å få i seg :-P

Har hatt et svangerskap med søtsug og et uten, så blir spennende å se hva som skjer nå, da jeg lurer på om det har sammenheng med kjønnet for min del

Merker ekstra søtsug da jeg sluttet med snusen når jeg ble gravid.. O.o har lyst på noe hele tida jo

Samme her også! Har ikke hatt så lyst på sjokolade og det ELSKER jeg til vanlig Men jeg har blitt veldig sær i stedenfor, fått dilla på hvitløk som er stekt i ovnen

Normalt sett spiser jeg ei hel sjokoladeplate og drikker ei halv colaflaske på en kveld, men etter jeg fant ut at jeg var gravid har jeg ikke villet ha det :p

Heldige! Det har ikke skjedd med meg... jeg blir kvalm hver gang jeg prøver å spise frukt. Kjeks og potetgull derimot går fint. Haha. Blir også kvalm av vann så må drikke saft eller iste.. Håper dette går over snart.

Nå har jeg tydligvis blitt "meg selv" igjen.. Veldig lyst på sjokolade igjen idag! Og jeg som hadde glemt at sjokolade fantes i 2 uker.. Er 5+0 idag..

Er også 5uker i dag, og sjokoladesuget er fremdeles fraværende. Men suget på all slags mat er meget tilstedeværende ;) men jobber hardt for å begrense meg litt, vil ikke gå opp 25kg som jeg gjorde med nr 2...

Back
Topp